Babycook

Ik ga zo slapen, maar wilde toch even zeggen dat Eva vandaag de groene smurrie (heb het net in een vorig topic gehad over de groene kots in The Excorcist haha, daar leek dit op!) heeft gehad. Ze was niet erg enthousiast. Normaal gaat dat mondje maar open, nu bleef het dicht en werd ze erg afgeleid. Het was ook nog lauw, dus ik heb het gauw even in de magnetron gedaan. Ze smulde er niet van. Dan koop ik liever de 6+ zalm van Olvarit. Die fietste er wel in. Deze koop ik niet meer. Olvarit heeft lekker tongfilet (a la carte) en risotto, Friso heeft koolvis…ik geef haar ook vis. Jammer dat daar niet meer keus in is, of in vegetarisch. Geef ik ook en 1x per week pasta/lasagna etc. Die krijgt ze niet te veel want daar zit geen groente bij geloof ik. Toch wel goed bezig volgens mij, hahahaha!

Groetjes Rainbow, trotse mama

@ michelle…oowww dus dat mag ie wel?
ik dach dat dat nog niet mocht omdat er in dat boekje staat 1 of 2 eetlepels…
maar dat fruithapje vind ie zo lekker dat ie begint te brullen als het op is! haha
de groente vind ie ook lekker, maar bloemkool en brocollie nog niet zo…sperzieboontjes ook niet zo heel geweldig, maar worteltjes en bruine bonene met appel vind ie helemaal top!! haha

groetjes!!

karin

A la Carte is ook goed! Vliegt hier zo naar binnen

Liefs

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

@Karin: ja hoor, hele 4±potjes mag als het goed gaat. Die paar hapjes zijn voor in het begin, als je start en wilt zien of je kindje er niet raar op reageert. Als het goed gaat, gewoon geven wat 'ie wil met een max. van dus één potje.

@Rainbow: de á la carte gaat hier ook als een tierelier. Eigenlijk alles wel, dus ook de groene smurrie van Nestlé. Haha! De volgende keer dat ik het geef zal ik aan jou en de exorcist denken…

Groetjes!

A la kart is toch pas vanaf 12 maanden of heb ik nou zitten slapen??

morgan heeft gister trouwens weer in de kinderstoel gegeten. Ze had nog wel 1.5 uur geslapen daarvoor en ook der melk gaat er 's morgens weer goed in. Ik denk dat we uit de sprong zijn godzijdank.

Groetjes,

Michèle

quote:
Anders kom je maar eens eten met de kleine

M.

Gewijzigd door - MarselenDiana op 29 May 2009 20:04:21

Waar wachten jullie nog op…

Wat krijgen we dan???

Groetjes,

Michèle

vis :-0… speciaal voor Morgan…

Morgan lust vis mini-boy, alleen geen visrisotto.

Groetjes,

Michèle

@Michele: a la carte is er al vanaf zes maanden. Bij de AH haal ik het meestal. Dus je hebt zitten slapen ja…

Groetjes!

We gaan weer lekker. Echt ik neem nog een dag vrij maar dan ga ik die dag niks anders doen dan babyeten besturderen…

Groetjes,

Michèle

ga jij maar besturderen… gaan wij het bestuderen hihi

Ikke ook blont mini boy…

Groetjes,

Michèle

quote:
Wat krijgen we dan???

Groetjes,

Michèle

Altijd die vragen

Dat kunnen we natuurlijk overleggen he

M.

Lijkt me een goed plan Michele, met een tuinstoeltje ga jij lekker een paar uurtjes voor het babyvoedingsschap in de appie zitten. Colaatje erbij en genieten maar van je rust…

Groetjes!

@ Michele, heb je de a la carte al gevonden? En die van Nestle? Sorry, weet niet hoe ik op de laptop zo’n frans e-tje met streepje krijg, van Nestleeee. En dus ook niet bij Micheeeele! Maar ze hebben het ook bij het Kruidvat en Etos…overal eigenlijk dus je let gewoon niet goed op hahaha! Gewoon effe door de knietjes, want meestal ligt het ONDER de potjes, het zijn geen potjes maar kartonnetjes waar twee maaltijdjes in zitten in kuipjes. Ze hebben er lekkere smaken in, dus effe zoeken en je loep meenemen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Michèle troost je ik heb die van neslé ook nog nooit gezien hoor zijn we samen blond en gaan we samen voor het schap bij appie zitten

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

alt + 0232 = è ha ha ha die weet ik wel. Maar eh ik heb nog niet gekeken want gister Morgan weggebracht en daarna pappa gehaald en naar de burger king en daarna film en nu net wakker een uurtje En vandaag is zelfs onze appie dicht. Misschien morgen

Groetjes,

Michèle

Wat gebeurt er als je eerst op de ’ drukt en meteen daarna op de e?
En wat als je op de `(links naast de 1) drukt, en daarna de e?
En hetzelfde met de " en de e?

M.