Babybeker

Hoi,

Ik heb gehoord dat er een beker schijnt te zijn waar je je kleintje uit kan leren drinken, het is dus geen tuitbeker. De beker schijnt een inkeping te hebben zodat de kleine makkelijker kan drinken.
Kan iemand mij misschien vertellen waar je zo’n beker kunt kopen?

Groetjes Diana.

volgens mij gewoon bij de prenetal. Mijn dochtertje leer ik uit een gewone beker drinken. Dit gaat heel goed. Natuurlijk gaat er wel eens iets overheen, maar ze krijgt toch gewoon water, dus dat maakt niet uit. Nu (ze is 8 maanden) houden we het bekertje samen vast en krijgt ze een paar keer per dag een paar ‘oefenslokjes’. Daarnaast bied de bv nog genoeg vocht.
succes met oefenen!

onze kinderen hebben rond die tijd een gewone tuitbeker gehad
kijk eens bij de drogist die verkopen ook wel zulke bekers diana

Van Difrax zijn die bekers.

Zie hier de beker die dat drinkende jongetje op de foto heeft:
http://www.difrax.nl/producten/product-informatie/twee-standen-antilekbeker2

Ik heb hem destijds gewoon bij de DA gekocht.

Groetekes, Sje

wij hebben een beker van cb.
is met een opstaant randje zonder inkeping.
Verder een gewone beker.
maar weer dat die met inkeping van difrax is.

groetjes Gytha

Laatst heb ik ook zo’n beker gezien. Hier doe ik het met een gewone beker als ze haar boterham krijgt. En later op de dag in een tuitbeker zodat ze meer binnen krijgt.

Moeder van een mooie dochter Anna, geboren 2 juli 2007.

Nou ik heb vandaag bij het kruidvat zo’n beker gevonden van Difrax en ik moet zeggen dat hij er al aardig uit kan drinken. Al staat er op de verpakking dat het is voor kindjes vanaf 12 maanden.
Dus meiden bedankt voor de tips.
Diana.

Wat raar dat erop staat dat het voor kindjes vanaf 12 maanden is, terwijl ze adviseren om zo snel mogelijk al in het eerste jaar te beginnen met leren drinken uit een gewone beker. Gewoon lekker mee oefenen hoor! Ideaal bekertje is het.

Groetekes, Sje

Die beker met uitsparing is een oefenbeker van Difrax. De uitsparing is speciaal voor het neusje. op deze manier hoeven de hun hoofd niet naar achter de knakken maar kunnen ze gewoon hun bekertje kantelen en zo de Limo naar binnen schenken. Ik vond het ideaal omdat je ook goed kan meekijken naar waar de limo zit dus kan je zelf ook goed helpen met het kantelen van de beker. Die antilek beker is ook super omdat ze daar ook voor gezorgd hebben dat de beker voor die laatste slok niet helemaal omgekiept hoeft te worden.

Gewijzigd door - maja69 op 10 Apr 2008 16:43:45

Je hebt de Difrax oefenbeker. Erg handig!
Deze heeft een goeie inkeping zodat ze het baby’s hoofdje niet zo ver naar achter moet tijdens het drinken. deze zijn ook erg goedkoop, namelijk maar 4,50.
Die kleine van mij vind het erg leuk en spannend.