Babybadje voor na 6 maanden

Ik ga denk ik ook dat stoeltje uitproberen, ik heb hem toch staan.
zat er al een poosje mijn hoofd over te breken, want als hij ligt in bad en hij zet zich af met zijn voetjes zit hij meteen tegen de bovenkant aan en dat met hen zachte hoofd vind ik zelf geen fijn idee en zitten is nog een beetje te glibberig maar in een stoeltje gaat prima voor even.

Als je hem eerst inzeept op een aankleedkussen voor je hem er inzet (doe ik ook nog steeds met het badje ) en daarna goed afspoelt heb je geloof ik alle kanten gehad met poetsen.

Heb in het begin ook wel eens op de aankleedkussen gedoucht trouwens als ik te moe was om hem in bad te stoppen en hij me te zwaar was om onder de douche vast te houden. Is ook een idee, lekker laten vollopen met water.

Mijn zus gebruikte heel lang een specie kuip. Ze had wel een mooie gele. Staat net even anders Ik weet niet meer waar ze die gekocht heeft maar er zijn meer kleuren. Muriel past nog met gemak in het badje. Ik zet die altijd op de grond met een handdoek eronder.

Vandaag kocht ik bij de Aldi een Flexi tub,
een flexibele rubberen ‘mand’, met twee rubberen handvaten, die vaak als wasmand word gebruikt. Ik heb hem zelf gekocht om speelgoed in te doen, maar het ook een ideaal badje!! En hij was maar 8 euro. In hele leuke kleurtjes, lime groen, felblauw, roze en rood.

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hey, da’s ook leuk idd…

@Sannn, het is niet zozeer dat ze te groot is, alleen vindt ze het veels te leuk, spetteren enzo…
Plus mijn badje heeft een slang aan de onderkant, ik kan hem dus niet op de grond zetten.
Douchen met haar zo idd handiger zijn als iemand haar wast en aanpakt, maar ik ben alleen, dus ook geen optie.
Maar allemaal nogmaals bedankt voor t meedenken.
ps. die tip van douchen met hydrofiele luier is ook erg goed!!

Lilypie First Birthday tickers

slim idee zeg om het ikea stoeltje te gebruiken voor onder de douche.ik g het morgen gelijk uitproberen.
groetjes

Gewijzigd door - mama van stan op 24 Jun 2010 14:15:27

Mijn ventje van bijna 3 past er ook al heel lang niet meer in,hij had het baby badje van de hema.

Maar omdat hij breed en erg lang gebouwd is zit hij lekker in zo’n hele grote speelgoedbak van plastic,die vul ik gewoon met water en daar kan hij lekker in zitten.

Eens kijken of ik een foto kan vinden,dan kan ik dat als voorbeeld stellen

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Beste Allemaal,

Ik weet dat er een babybadje is voor mensen die geen bad hebben. Ze zijn niet goedkoop maar wel zeer praktisch het bibabad. Deze kunt u gewoon opzetten wanneer u uw kindje in bad doet en weer opvouwen zodra u hem niet meer gebruikt. Daarnaast is het bad makkelijk mee te nemen en handig voor in de tuin. Voor degene die hier meer over wil weten http://www.babyproductvanhetjaar.nl/handig-voor-onderweg/bibabad/">bibabad

ik gebruik het badje nu weer omdat Colin kan zitten. Heeft 5 maanden in de garage gestaan, maar is nu weer heel handig. Ook sneller vol dan het grote bad.

22-12-2009 colin geboren

hey
ik gebruik hem ook weer omdat Sarah kan zitten. Nu is hij groot genoeg.
Toen ze nog niet kon zitten was hij echt te klein. Ik nam haar toen mee onder de douche. En de tip om een hydrofiele luier om haar heen te slaan vanwege het wegglippen is echt super!
Groetjes, Boukje

Bij mij zitten ze allebei nog in het babybad ( van de HEMA) Ik heb zo’n witte kan van moeders voor moeders en daarmee gieter ik ze nat, dus ik vind dat badje nog wel goed gaan eigenlijk. Maar onder de douche meenemen is natuurlijk ook makkelijk (en gezellig, lekker zo’n lief bloot baby-lijfje met al die zachte spekjes tegen je aan!)
groetjes!

Toen dim niet meer kon liggen in bad heb ik hem tijdelijk in de wasbak in de keuken gewassen, kon hij rechtop zitten en bleef hij zitten doordat zijn voeten tegen de overkant vastklemden

nu hij sinds enige tijd zelfstandig kan zitten gaat hij gewoon weer in bad/douche. Ik zet hem in zijn lege badje en douche hem dan met de douche en dan loopt ondertussen het badje vol, kan mama ondertussen douchen als hij in het badje speelt, even inzepen en nog afspoelen,

dan speelt hij nog even in het badje als ik me afdroog, blijf er wel op een armlengte afstaan hoor en dan zet ik hem naast zijn badje neer (als hij er niets in gedaan heeft, grote hobby van hem) en dan gooi ik het badje over zijn beentjes heen leeg, vind hij geweldig om te zien hoe alles door het doucheputje verdwijnt ^^ owja heb het badje gewoon op de grond van de badkamervloer staan.

owja en niet gemeen bedoeld maar ergens hierboven klinkt wel erg als reclame / eigen product aansmeren ^^ … of het ligt aan mij :blush:

Hier gaan de beide boys samen in het grote bad. Jurian gewoon zo … en Levi in een ligkuipje (tja hoe omschrijf ik dat?) … Gaat super goed en beide genieten volop…

@Jaantje
nou, idd, dat dacht ik ook.
Ik heb dit topic aangemaakt op 16 juni. Dus het probleem is allang opgelost aangezien Sarah zit, en er nu wel 3 Sarah’s in het badje passen.

hihi had ik helemaal niet gezien…

@boukje&sarah, hier ook de badkamer een heus slagveld na het badderen, maar een handdoek erdoor en klaar toch! Als ik zie hoe ze ervan geniet en hoeveel plezier ze daaraan beleeft, dan vind ik het niet erg dat ik daarna mijn vloer even moet droogmaken

mama1980

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

hoi ik heb dit badje en ik vind hem ideaal http://94.100.114.43/1102450001-1102500000/1102450401-

shania kan al zelf zitten,6 maanden !!!

Hoi Baukje, kan Sarah al goed zitten? Ik gebruik namelijk gewoon een antislipmat voor Joaquin in bad van de blokker niet duur en dan kun je gewoon het bad vullen met water tot aan haar buikje ongeveer, ze zou er zelfs in rond kunnen kruipen. De antislipmat zorgt er dan voor dat ze niet uitglijd… hoop dat je er iets aan hebt!

Groetjes, x

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers