Baby wakker maken vor peuter

Hallo mama´s

Sorry, het is niet mijn bedoeling dat er mensen boos gaan worden…De ene mama is gewoon net iets voorzichtiger dan de ander…De ene te voorzichtig, de ander niet voorzichtig genoeg. Laten we wel reeel blijven, ik ken bv. een moeder die haar peuter van 3 jaar alleen buiten laat spelen in een drukke straat. en zo ken ik ook wel een moeder die haar 4 jarige alleen thuis zet voor de tv, als ze even haar weekboodschappen gaat doen, en dan nog 1, een 2 jarige alleen laten in het peuterbadje als je even naar de wc gaat!!! Dat zijn erge dingen, dingen die niet door de beugel kunnen…toch? Het gaat hier immers om minutuutjes…weldoordachte minuutjes zelfs…

Groetjes Charon

hai,
nee inderdaad…maar het klonk zo fel net of ik niet goed snik ben, dat als ik 5 minuutjes weg ben ( alleen als Hannah slaapt, nooit als ze wakker is)!!
maar dat van het badje nee dat zal ik echt nooit doen!!
blehhhhhhhh al gaat de telefoon honderd keer, en de bel 200 keer ik blijf mooi bij haar!!
maar inderdaad iedereen is anders!! helemaal goed toch!!
groetjes Janneke

zijn niet boos hoor!! dat zou wel t laatste zijn zeg!!!
Wij doen t gewoon niet, daar is iedereen verschillend in toch??

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Goed verwoord Charon.

Ieder maakt hierover zijn/haar eigen beslissingen en die zijn ook nog eens afhankelijk van het kind zelf. Dit is een site om ervaringen uit te wisselen niet om elkaar te veroordelen.

Meiden, kom op, respecteer elkaars mening en laten we weer vriendelijke berichten schrijven.

Groetekes, Sje

ja inderdaad helemaal gelijk!
het spijt me als ik boos overkwam!!
dat zit eigenlijk ook helemaal niet in me!!
groetjes Janneke

spijt mij ook ha ha. laten we elkaars mening maar respecteren anders komen we er toch niet uit ben ik bang.

Groet, El
moeder van Demi (22-03-00) &
Marten (11-11-02)

Precies!!
Iedereen in elk geval erg bedankt voor jullie reactie’s!! Ik heb veel om over na te denken!!!

Greets Charon

Hè, gelukkig, vrede op aarde!!!

Groetekes, Sje

o, o, wat een verhitte discussie was dat zeg!
de conclusie is inderdaad dat we allemaal een eigen mening hebben over wat wel of niet kan.
ik stop de slaapzak van diantha een stukje in aan het voeteneind, de ander doet een boodschapje als er een kindje op bed ligt.
en iedereen doet wat haar het beste lijkt op dat moment. toch?

groetjes christa mama van diantha

[URL=http://imageshack.us][/URL]

inderdaad christa goed gezegt!! helemaal mee eens!! haha lieve groet Janneke