Baby vriendin niet ingedaald/GEBORENNNNNN

jeetje het zit me vriendin niet mee,18 februari was ze uitgerekend,dus we zatten al ojeee in ons weekendje weg,dus ja steeds loeren op de foon whhaha hoezo mee levend of nieuwsgierig…

maar gisteren gyn geweest en toen hoorde ze dat het kindje niet was ingedaald,ze hebben wel nu een stukje geknipt en gel ingebracht.

morgen ochtend als er niks is gebeurd word ze ingeleid,maar ik ziet het er nog van komen dat ze keizersnede krijg,ook was de babay deze week te hard gegroeid

vind het toch altijd al eng hoor als ze je zo lang laten lopen want ze is nu 42 weken zwanger.

Gewijzigd door - bianca4 op 05 Mar 2005 19:10:35

Nou, als ze al 42 weken is zullen ze inderdaad niet meer lang wachten hoor!
Wel vervelend!
Ik hoop dat het allemaal lukt met inleiden en dat een keizersnede niet nodig is!

Groetjes, mamma van Stephan

Hebben ze op een echo kunnen zien hoe het kindje ligt? Of hebben ze dat niet gedaan? Ik heb wel eens gehoord van een vrouw die dat ook had, bleek het kind overdwars te liggen. Ja, dan gaat het niet lukken…

Is het haar eerste kindje? Want bij latere kindjes kan het ook pas indalen vlak voor de uitdrijving.

Groeten,
Nikki (bag lady)
mamma van Kika (9 april 2001) en Puck (3 oktober 2003)

nikki

het is haar eerste kindje,en gisteren geen echo gehad…we wachten met spanningg af morgen

spannend hoor, maar ze word ws goed in de gaten gehouden, en als het goed gaat met mam en kind, dan wachten ze vaak wat langer.
tot een grens ook natuurlijk.
hopelijk nu vlot de bevalling!
wens haar maar veel succes!
mo

Nou iedereen succes gewenst. Soms is het spannender als het een vriendin aangaat dan jezelf.

Groeten,
Nikki (bag lady)

Ze houden dr vast goed in de gaten, maar ja wel vervelend als het niet allemaal van zelf wil komen. Hopelijk helpen de gel en het knippen en zit ze zich nu suf te puffen. Sterkte hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jeetje spannend hoor.
Hou ons op de hoogte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Wat spannend zeg. Ik zou ook zo in de rats (zenuwachtig) zitten als dit bij mijn vriendin gebeurde. Daan was ook niet echt ingedaald maarre is toch nog gewoon gekomen. Niks ingeleid. en 10 dagen over tijd.

Veel sterkte met je vriendin. Hopelijk is de kleine er al.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

vanacht is de weeen spontaan begonnen en net had ze 3 cm,dus nog wel ff te gaan,ze is nu in het ziekenhuis moest van de vk omdat ze natuurlijk 42 weken is

dus we wachten met spanning hoor pfffff

Spannend, spannend.

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ze is bevallen iets voor 7 uur van een gezonde jongen merijn als ik het goed gehoord heb,de trotse oma belde net op hahahha

en was helemaal in de wolke het is haar 1e kleinkind namelijk,ze gaan er nu dus ook heen en vanavond of morgen hoor ik meer…

Te gek!!!
Dus het is toch allemaal nog goedgekomen!
Gefeliciteerd en als je de trotse ouders spreekt feliciteer ze dan ook even

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 05 Mar 2005 19:13:49

gefeliciteer ze maar!
het werd zo wel spannend, maar goed: je moet je maar weten aan te kondigen he?
volgroeide kerel in ieder geval.

leuk
mo

gefeliciteerd

Gefeliciteerd
Fijn dat het goed is gekomen

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

Jaaaaaaaaaa joepie, alles weer goed gekomen. Tof hoor, gefeliciteerd.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Gefeliciteerd!!!
Leuke naam ook.

Zeker leuke naam! Gefeliciteerd!

Groeten,
Nikki (bag lady)

meiden allemaal bedankt voor de felicitaties,ik heb nog niks gehoord van hun,maar zei komt uit een grote familie dus ik bel haar van de week ff op van hoe en wat nu,want de oma krijg ik niet te pakken die zal daar ook wel wezen

laat ze lekker genieten van hun kleine manneke