Baby van het jaar

Dames,

Ik heb Morgan net opgegeven voor de baby van hetjaar contest van … op 10 mei gaan de stembussen open… Als ze het niet wordt oke maar ik vond het wel grappig. Pappa was het er wel mee eens hoor enne onze aandacht freak zal het ook wel geweldig vinden.

Als dit niet mag moet je het even zeggen kimmetje, maar ja je snapt natuurlijk wel dat mijn kleine diva veel aandacht verdient

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha oh ja leuk hoor. Er staan wel veel baby’s al opgegeven zeg
Enne kimmetje heeft er niks van gezegd dus het zal wel mogen denk ik

Enne iedereen dus op Bo en Morgan stemmen. Kunnen ze hand in hand op de foto

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha echt wel… Maar zouden zij dat ook doen?? Ik heb wel al tweelingen gezien. Lang niet zo mooi als onze muppets maar die gaan ook met zijn twee

Groetjes,

Michèle

Ha ha ha ja das ook al een mooi begin voor een studiefonds enne ze hebben jongens en meisjes kleren dus ze kunnen heus wel beide het gezicht van zijn…

Groetjes,

Michèle

Leuk dat jullie Morgan en Bo hebben opgegeven.

Ik zal stemmen, maar help het me tegen die tijd nog even herinneren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Tuurlijk helpen we iedereen even herinneren dan geen zorgen

Ja en via Hyves natuurlijk ook he… nu nog niet maar als het 10 mei is gaan we van start Will. Weet niet welk deel van het land jij ook alweer zat maar volgens mij hebben we beide een ander gebied…

Groetjes,

Michèle

Ik kan bo alleen niet vinden op de site… onder welke naam moet ik zoeken ??

Groetjes,

Michèle

Als ik thuis ben vannavond zal ik even kijken enne er zijn 3 morgan’s

Groetjes,

Michèle

Ik heb hem gevonden

Groetjes,

Michèle

dag dames!

ik heb ruben ook op gegeven, maar nu wil ik meer foto er bij op zetten maar weet niet hoe dat moet…
kan 1 van jullie me dat vertellen?

ennne…stemmen jullie ook ff op ruben??

ik heb morgan al gevonden maar bo kan ik niet vinden…

groetjes!!

karin

heb bo al gevonden hoor!
maar weet nog steeds niet hoe ik er meer foto’s bij op krijg…

groetjes!!

karin

volgens mij kan dat helemaal niet…ik druk op bewerk…en dan zie je beheer van foto’s maar daar kan je niet op drukken…dus veel verder komen we er niet mee geloof ik…
michele weet meer want die heeft het wel voor elkaar gekregen!!!
dus michele…vertel ons je geheim

groetjes!!!

karin

ik kan het ook…je moet ietsie boven “beheer foto’s” klikken nadat je op bewerken hebt gedrukt…
snap je me nog?

groetjes!!

karin

das vreemd!
misschien een technische storing of zo…
ik heb zelf helemaal niet ingelogd…kon ruben zo opgeven!

groetjes!!!

karin

Ja maar als je weer naar de sute gaat Karin moet je jezelf inloggen…

Enne tuurlijk stemmen we ook op ruben Ha ha ha gewoon alle ikke ben baby’s op de cover…

Groetjes,

Michèle

Oh ha ha ha helemaal niet op gelet enne ik heb Asje of Kimmetje ook niet gehoord. Nou je niet meer doen dan he…

Lang leven …dan

Groetjes,

Michèle

Het is al vaker aangegeven dat er geen topics geopend mogen worden om stemmen te krijgen bij baby-verkiezingen.
In het verleden zijn er verschillende mensen geweest die speciaal lid zijn geworden om hier een link te plaatsen omdat ze stemmen wilden vergaren voor hun baby die meedeed aan een wedstrijd. En die topics worden altijd gesloten of de link wordt verwijderd.

Iedereen heeft namelijk de mooiste baby.

Maar kan goed dat Kim en de moderators dit topic hebben laten staan omdat er verder geen link in genoemd wordt of omdat er niet heel specifiek wordt gevraagd “wil je op mijn baby stemmen?”.

Groetekes, Sje

Het was meer van Morgan doet mee leuk he en als mensen stemmen willen oke. Stemmen vergaren doe ik wil via mijn hyves Enne ik vond en vind het alleen maar leuk om te horen dat er meer ikke ben baby’s meedoen.

Maar ik ga hier niet lopen leuren verder.

Groetjes,

Michèle

En ik denk dat jullie topic daarom gewoon is blijven staan, omdat het meer een onderonsje was over die verkiezing en geen lobby om stemmen te krijgen.
Hou ons wel op de hoogte of jullie kleine moppen hoog geëindigd zijn he?!

Groetekes, Sje

Ha ha ha ik mail je wel prive met de link kun je ook stemmen enne tuurlijk houden we iedereen op de hoogte

Groetjes,

Michèle