Baby uit auto geslingerd artikeltje


#1

Let vooral op de laatste alinea in het artikel… Ik snap echt niet waarom er nog mensen zijn die baby’s uit hun kinderzitje halen in een rijdende auto…


#2

Ja, ik las het net ook! Hoe slim ben je dan???!!!

In een rijdende auto op de achterbank je kleinkind een schone luier om doen!!! En dat terwijl je rondrijdt tijdens Code Oranje!!!

Ik krijg weer een beetje dat borrelende gevoel terug van het beruchte MaxiCosi-topic!!! Brrrrrrrrr…

Groetekes, Sje


#3

moet je toch niet aan denken, zoiets?

M.


#4

onbegrijpelijk!
Kijk, zoiets doe je toch al niet onder de gewone weersomstandigheden, maar nu dan al helemaal zeg… dan lijkt het net alsof je haast van je kindje af wil!

Groetjes Manderijn.


#5

Niet te geloven he?!
De actie op zich, met dat weer ook nog eens is inderdaad onbegrijpelijk,
Moeder en oma zullen dit nog lang op hun netvlies gebrand hebben staan…
dat die moeder in een reflex nog zo snel heeft weten te handelen is overigens ook een groot wonder, voor hetzelfde geld waren ze beide door een auto geschept…
hefig hoor!

Lilypie Fourth Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers


#6

Zoiets draag je inderdaad levenslang met je mee. En wat voor schuldgevoel erbij blijft kijken, ondanks dat het goed afgelopen is.

Dit is nou typisch zo’n had-ik-maar-situatie! Daarom ben ik een ontzettende zeikerd met het vervoeren van kinderen tijdens kinderfeestjes en/of schooluitjes. Er wordt zo makkelijk gezegd “ja maar kinderen van een ander mag je zonder zitje vervoeren”. Tuurlijk, maar zo’n “kind van een ander” is voor iemand “mijn kind”. Waarom zou je op kinderen van een ander minder zuinig zijn?!

Dus ook al zeggen moeders op het schoolplein “joh, voor dat kleine stukje, doe maar zonder zitje hoor”, ik neem zo’n kind niet mee als ik zelf niet genoeg zitjes in de auto heb. Ik zeg het er ook altijd bij “noem mij maar een zeikerd maar ik wil mezelf of een ander nooit iets kunnen verwijten”. Ik wil niet in zo’n had-ik-maar-situatie terechtkomen die ik levenslang met me meedraag.

Vorig schooljaar zei een vader van school die een dikke vette volvo onder zijn billen heeft “die auto kan wel wat hebben hoor!” toen hij mijn jongste zonder zitje wilde vervoeren en ik zei dat ik dat niet wilde.
Ja hoor tuurlijk, die auto kan wel wat hebben, maar de gordels zitten bij die dikke vette volvo net zo goed veel te hoog als in welke andere auto dan ook! Dus ze moet gewoon op een zitje, of je nou een volvo hebt of een nissan micra!!!

Sommige mensen snappen er niks van.

Groetekes, Sje