Baby slaapt heel lang

Hallo,

Mijn meisje van bijna 6 weken slaapt overdag niet of heeft alleen maar hazenslaapjes. S avonds gaat ze tot elf uur slapen tot 6 u smorgens. Heerlijk dus.
Maar op dit moment nu ik dit schrijf slaapt ze nog. En dat al vanaf elf u gisteravond. Het is nu half 9.
Ik heb haar om 7u vanmorgen verschoond en daarna geprobeerd de fles te geven maar ze valt weer in een diepe slaap.
Moet ik haar nu wakker maken of wachten tot ze komt?

Dank je wel!

ik zou toch proberen haar wakker te maken als je er om 7 uur niets ingekregen hebt. Zo heel klein mogen ze nog niet 10 tot 12 zonder voeding. Dylano mocht dat in ieder geval niet maar die was vrij klein

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoihoi,

Wat fijn dat ik al zo snel reacties heb. Ze slaapt nu nog dus ik ga dan nu naar haar toe.
Wel vreemd he dat ze zoalg slaapt. Of zal dat echt zo zijn omdat ze over dag niet tot nauwelijks slaapt?

Groetjes!

kan best zijn dat ze een inhaalslag aan het maken is. En ook ik wil je niet bang maken maar als die kleintjes telang zonder voeding komen kunnen ze dus suf worden dus pas er mee op.

Groetjes Michelle

hallo,

Joey slaapt al vanaf dat hij 5 weken was elke nacht 12 uur. Hij heeft het helemaal zelf zo gedaan. Ik maakte me daar ook zorgen over, en heb het CB gevraagd of dit niet erg was. Ze zeiden dat als hij het zelf zo aangeeft dat het dan wel mag, maar er mocht absoluut niet meer dan 12 uur tussen de laatste en de eerste voeding zitten, omdat zijn bloedsuikerspiegel dan te laag word en dus suf kan worden. Een keer heb ik me zelf verslapen, en heeft hij 14 uur geslapen! Ik ben er enorm van geschrokken, maar gelukkig was meneertje helemaal in orde en supervrolijk en uitgeslapen. Maar ik zet nu wel voor de zekerheid twee wekkers! haha,

Groetje Anouk

het gewicht komt dan ook nog wel te sprake want bij een zwaardere baby mag het sneller dan bij een lichtgewichtje als dylano die heeft tot 6 weken op 8 voedingen gezeten.

Groetjes Michelle

Inderdaad rekening houden met het feit dat hij zo duf kan zijn omdat er teveel tijd tussen de voedingen zit en de bloedsuikerspiegel te laag is geworden. Het kan dan inderdaad heel moeilijk zijn om 'm wakker te krijgen. Hoe is het gegaan?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hoihoi,

Ik heb haar wakker gemaakt en viel daarna weer in slaap. Nu 5 min. kreeg ik haar goed wakker en dronk ze de fles goed leeg.
Ze is wel de hele dag al een beetje suf en slaapt veel:S
Snap er niets van!

sprongetje? dan sliep jurian ook altijd veel of juist weinig… maar kan heel goed zijn dat jouw meissie dan meer slaapt… laat ze maar lekker slapen dat heeft ze nodig maar maak haar ook gerust wakker en niet té veel tijd er tussen ivm suikerspiegel.

Hoe gaan de nachten als ze overdag zoveel slaapt?

Er zit wel een sprong bij 6 weken trouwens. Dus dat kan het ook zijn, die kleine is zich zo druk aan het ontwikkelen dat het veel energie kost en daardoor slaapt ze misschien heerlijk…

Groetjes!

dylano slaapt overdag ook niet zo heel veel in zijn sprongen en slaapt dan meestal 's nacht ook wel goed

Groetjes Michelle

Liever dat dan andersom zou ik zeggen…

Groetjes!

zeker weten

Groetjes Michelle