Baby slaap slecht in de nacht+ foto kleine Thijs

Het kan ook gewoon zijn dat hij dan zijn huiluurtjes heeft…

En daar helpt niets tegen helaas. Alleen groter worden.
Of dat hij dicht bij mama wal zijn.

Succes met uitvogelen waarom je kleine man zo huilt en als jullie de oplossing gevonden hebben ben ik heel benieuwt hiernaar.

he wim!

Wat een mooi mannetje!
huilt hij ook als hij bij jullie is? Anders zou ik hem gewoon lekker bij jullie houden, hij is nog zo klein. Al wil je misschien wel de nachten lekker alleen in je eigen bed slapen, ik zou het manneke lekker bij je neerleggen. De inbakerslaapzak zou ook goed kunnen werken, ik ben benieuwd!
Ook de dagen heel rustig houden wil wel eens helpen. Dus niet te veel kraambezoek op een dag en niet te veel indrukken.
Heel veel succes, en onthoudt; het gaat echt voorbij, over 15 jaar moet je hem uit zn bed trommelen. Dat bedenk ik me elke keer als ik eruit moet (met wat grrrrr’s ertussen en “wacht maar, straks ben jij aan de beurt”)

Lilypie 4th Birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

hallo,
even een reactie op de puckababy dit werkt perfect zeg.
we hebben vannacht voor de eerste keer de zak aangedaan en hij sliep heerlijk door, en was ook niet meer zo onrustig met zijn flesje.
vannacht even afwachten maar we denken dat het goed gaat, is echt een aanrader volgens ons
mvrg wim en ilone

he das mooi!! Hopelijk deze nacht ook!
Ga zo door thijs!

Lilypie 4th Birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Hoi Wim,

Yes ! hardstikke fijn

Die zak, werkt dat hetzelfde als wat ik adviseerde, ( inbakeren )
Want ik ken die zak niet. Hoe werkt dit ?

De puckababy hebben wij ook.
www.packababy.nl geloo fik.
Bij ons heeft het niet geholpen want Job had gewoon koemelkallergie.

Liefs Maaike

Hoi Wim,
Wij hebben de puckababy ook gebruikt, op aanraden van de fysiotherapeute. Jack was ( en is) erg beweeglijk en dat belemmerde hem wel eens om in slaap te komen. De puckababy is de kindvriendelijke variant van het inbakeren zeggen ze.
Jack heeft er ook veel voordeel van gehad, als hij erin lag sliep ie eigenlijk direct. Je kan er ( net als met inbakeren) niet te lang mee doorgaan. Als ze om gaan rollen moet je af gaan bouwen, omdat ze in die zak minder makkelijk terug komen natuurlijk.
Maar dan heb je wel een ritme opgebouwd en weet de kleine ook waar hij aan toe is als hij op bed wordt gelegd. En bovendien heeft hij tegen die tijd veel meer controle over zijn armpjes en beentjes en is hij al veel meer aan alles gewend.
Ik vond de eerste tijd ook erg zwaar, maar het komt goed!!
Hoe is het nu met de kleine Man?

Christa

hallo,

vannacht heeft ook pefect geslapen en in deze zak. zelf zijn we ook lekker tot rust gekomen en dan voelt het menneke natuurlijk ook. Het lijkt wel of hij zelf ook een stuk rustiger is ook tijdens zijn flesje.
het werkt perfect dus hopen dat het zo blijft en anders moeten we gewoon geduld hebben, nogmaals et is voor hem natuurlijk ook wennen.
ook hebben wij het idee dat hij meer gaat zien, weet niet vanaf hoeveel weken dit gebeurt?

HOi Wim,

Fijn he de puckababy, die gebruiken wij ook. Werkt hier ook goed en is niet zo drastisch als echt inbakeren.
Met 3 maanden kan Thijs net zo zien als een volwassene. Daartussen groeit zijn zicht dus wel. Als ik een tip mag geven: "Oei, ik groei’ boek. Ik heb die tip hier ook gekregen en heb hem voor mn birthday gevraagd. Hierin staan per 2/3 weken wat voor ontwikleing je baby doormaakt. Er staan ook spelletjes en tips in om de ontwikkeling te stimuleren. Echt top!

Groetjessss Evelien
Moeder van Jayson (30-06-08)

Waar kunnen we zo`n boek kopen?
Gewoon bij de prenatal of zo??

Het boek heet oei ik groei, gewoon even googlen. Ik kreeg hem kado en was nogal sceptisch. Maar toen er een moeilijk momentje aanbrak en mijn man daarom het boek las en er een sprongetje bleek te zijn, zijn we toch wel een beetje overstag gegaan. Het maakt verder ook niet uit wat je gelooft, maar gerust gesteld waren wij wel. En denk eraan dat die kleintjes alles sneller voelen dan jijzelf, jij onzeker, kleintje ook onzeker. Jij onrustig, je kleintje ook !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Oei ik groei kun je in de meeste boekwinkels wel kopen.

Liefs Maaike

www.bol.com…voor 17.00 besteld, morgen in huis!

Groetjessss Evelien
Moeder van Jayson (30-06-08)

net boekt gehaald bij de bruna en staan inderdaad leuke dingen in. Overgens gaat echt perfect nu met het slapen en hij wordt ook seeds vrolijker en wakkerder overdag en slaap lekker in de nacht

Joepie, dat is al lekker. En 1 obstakels alweer gehad, tja hahaha we zijn er nog niet hij is pas 2 weekjes. Hoop dat je wat hebt aan het boek ! Geniet ze!

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Hallo allemaal!!

Ik heb net alles zitten lezen en ik had precies hetzelfde probleem!! Mikayla mijn dochter is nu 7 weken oud en ze slaapt ook in de puckababy maar om 03.00 wordt zij wakker voor haar nachtvoeding. Na deze voeding wil ze vaak niet meer slapen terwijl dit altijd goed ging in de puckababy. Nu doe ik haar snacht inbakeren in een doek en dit gaat al stukken beter. Ik vraag me eigen alleen af wanneer onze princes door gaat slapen? Het is niet irritant het wakker worden snachts want ik geef graag de fles maar Mikayla eet nog steeds om de 3 uur en ze eet 120 cc. Is dit dan te weinig?

Groetjes Mariella

M. van den Berg

Volgens mij is het niet zo heel erg raar hoor, dat de kleine Mikayla nopg om voedingen komt ’ s nachts! Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoeveel je per keer mag geven, dat hangt van het gewicht van je dochter af .
Je kunt doorslapen niet afdwingen helaas.
Mijn zoon sliep met 8 weken door, maar sommige kinderen slapen pas na maaaaanden door ( lekker opbeurend he?)
Je zou kunnen overwegen om de laatste fles iets voller te doen, maar ook dat geeft geen garanties!
Succes!
Christa

Hey!!!

Het stomme is dat Mikayla niet zo veel eet in de nacht maar wel klaar wakker is en zeker om 03.00. Ik moet haar dan inbakeren en dan gaat ze naast de fles en 3x de speen geven uiteindelijk slapen. Ik ben vannacht tot 05.00 bezig geweest om haar in slaap te krijgen en na een uurtje wordt ze dan weer wakker. (echt een ramp) Maar toch denk ook dat ze snacht nog voeding nodig heeft anders komt ze natuurlijk niet. Ik wacht gewoon rustig af wanneer ze door gaat slapen. Misschien gebeurt dit snel en misschien ook niet hahahahaha.
Ik slaap tot nu toe nog smiddags bij maar straks moet ik natuurlijk ook gewoon weer werken.

M. van den Berg

Ja, ik kan me nog heel goed herinneren dat ik dat echt heel zwaar vond, die nachtelijke voedingen en je daardoor gebroken slaap. Vooral als de kleintjes niet direct weer na een voeding in slaap vallen. Dat deed mijn zoon meestal wel gelukkig.
Maar er komt een eind aan, echt. Maar dan komen er weer andere dingen voor in de plaats hoor, haha!
Op zich is het wel een goed teken dat ze niet veel drinkt in de nacht, blijkbaar gaat ze dus al afbouwen? Straks heeft ze helemaal niets meer nodig!
En ik weet niet hoe oud ze precies is, anders zou je nog kunnen overwegen om rijstebloem in de fles te doen…
Suc6!
Christa

hallo,

nou alle gaat prima met onze thijs in de nacht ook.
Het enigste is dat hij na de fles van 20.00uur wakker blijft tot 23.00-23.30 en dat lijkt het of hij verschrikkelijke honger heeft een zeer jengelig iemand hier ervaring mee.