Ik zoek van die katoenen baby onderbroekjes. Gewoon om over de luier te doen als ze een rokje aan heeft. Maatje 74. Waar vind ik die dingen?
Ik ben al bij de Hema, Wibra en Zeeman geweest, maar niks.
Groetjes Desiree
Ik zoek van die katoenen baby onderbroekjes. Gewoon om over de luier te doen als ze een rokje aan heeft. Maatje 74. Waar vind ik die dingen?
Ik ben al bij de Hema, Wibra en Zeeman geweest, maar niks.
Groetjes Desiree
Gewoon een onderbroekje hebben ze nog niet in die maat.
Dat gaat pas vanaf 86/92.
Zal dus gewoon een romper moeten worden, of zelf maken
Liefs, Anne
Klopt idd, mijn dochtertje is van maart 2008, en is zinderlijk, maar heeft een kleine bibs, maat 80, maar alle onderbroekjes die we van oma uit NL hebben gehad lubberen! Ik heb dus zelf even achter de naaimachine gezeten om een aantal kleiner te maken. Succes!
Ooohh bedacht me net dat ze soms wel samen met jurkjes komen, zo heb ik er ooit 1 gehad in maat 74, maar die hoorde bij een jurkje van de H&M. Weet niet of je ze los kunt krijgen.
Mijn ervaring is dat kleertjes van de Hema meestal een maat kleiner vallen. Is het een idee om een maatje 86/92 onderbroekje van de Hema op 60 graden te wassen en daarna in de droger te doen? Krimpt sowieso een maat lijkt me.
Groetekes, Sje
@ Sje, klinkt als een idee dat het proberen waard is.
@ Demia, vraag me wel af in hoevere je een maat 74 wil, omdat hij natuurlijk over de luier heen moet? Heeft ze al maat 74 kleding aan?
Die zijn er wel hoor,
ik heb ze hier thuis liggen. Onderbroekjes voor baby’s van 0 tot 6 en van 6 tot 12 maanden.
Ik heb ze gekocht bij de Wibra, het lastige is alleen dat het niet tot het standaard assortiment van Wibra behoren, maar dat je echt goed in de gaten moet houden wanneer de baby-folder uitkomt.
Maar ze zijn wel saai hoor, gewoon katoenen witte mini onderbroekjes.
Dus niet met zo’n schattig roeseltje die je ook wel eens ziet voor onder rokjes.
Ik heb nog wel een ongeopende verpakking met drie stuks. (6-12mnd) Als je daar belang bij hebt mail me dan even…!
Groetjes Carolien.
Ik weet welke broekjes je bedoeld. Je kan eens bij de prenetal kijken. Daar heb ik vorig jaar nog hele leuken gehaald.
Succes.
Of een zwembroekje… kan ook toch???
Moeder van dochter Leonie 13-12-2009
Geboorte gewicht: 3574gr./ lengte 48cm
4 weken: 4600 gr./ lengte 52,5 cm
8 weken: 5500 gr./ lengte 57cm
3 maanden: 6685 gr./lengte 60cm
4 maanden: 7470 gr./lengte 63 cm