Baby nestje, wat erin leggen?

… behalve de baby dan?

We hebben voor de baby nu een babynestje in de kinderwagen. Bij de oudste hadden we een andere kinderwagen met een normale bak met matrasje. Daar hoefde ik niet over na te denken. Hoeslakentje en dekentje…
maar nu? Bij het babynestje zit geen los matrasje in. Hoe doen jullie dat? Alleen een hydrofiele luier onder t hoofdje?? Maar als ze dan onder de poep zit is t nestje ook vies. Ben wel benieuwd hoe anderen dat doen die ook een nestje hebben gebruikt!

Hee inderdaad, hier ben ik ook wel erg benieuwd naar voor als wij straks een duowagen gaan gebruiken. Dus ik lees even mee

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ik moet evenheel diep nadenken.
Volgens mij had ik een molton met daarover een hydrofiele luier erin liggen.
Niet alleen bij het hoofdje maar in het hele nestje.

Geen matrasje of niks? Ligt zo’n baby dan wel lekker?
Ik heb dus ook geen idee

Manderijn

Nee geen los matrasje! Maar t is een harde bodem met daarop wel zacht materiaal. soort van ‘vast’ matrasje.
@mamajob: Molton met hydrofiele luier klinkt als goed idee! Thanks!

Graag gedaan en wat je al zegt, het ligt niet heel hard, dr zit idd een zachte laag over het nestje

Wat apart dat er geen los matrasje in zit, die van ons heeft wel een los matrasje. Die is net zo dik als het matrasje van de reiswieg.

Maar ik zou dan ook voor een molton en hydrofiele luier gaan, zo’n molton houd een hoop tegen!

Lilypie First Birthday tickers

Yeps! Heb vandaag gelijk een molton gepakt en erin gelegd! Vond het hele goede tip!