Leuk al die speciale namen, wij hebben samen 5 kids met leuke namen, maar niet zo apart>Benjamin-Lisa-Timo-Jennifer-Leroy
Maar, wat ik je wilde vragen, misschien kan ik wel tips van je gebruiken?Wij zijn een samengesteld gezin, en sinds maandag wonen de kids van mn man ook bij ons, omdat hun moeder het totaal heeft verpest.Details kan ik hier niet vertellen, maar stel je maar het ergste voor.Het is 1 en al georganiseer, maar samen, dus mijn man, ik en de kids krijgen het al goed voor elkaar.Het was voor ieder even wennen natuurlijk.
Maar, ik lees zo dat je ook een groot gezin hebt, misschien heb jij nog wel leuke tips?Jennifer (11 jaar) is psychische licht beperkt, Leroy heeft thuis best wat op zn boterham gehad, dus het jochie moet nu even wennen aan een normaal gezin, en mijn kids…dat gaat goed.
Maar, wie weet heb jij nog wel enekel tips?Ik vind het in ieder geval heel gezellig, maar op zijn tijd is het best wel druk.Sóchtens vb is het hier een drukte van je welste.
Je kan me mailen, veerlebeernaert@msn.com
En ach, waarom zou je hier niet mogen vertellen en trots mogen zijn op de namen van je kids, elk zijn smaak, toch?
Groetjes, Veerle
Veertje