Baby naar 3 flessen

Ik weet even niet meer hoe het zit, maar mag je nou vanaf 6 maanden een baby terug zetten op 3 flessen. Het leek mij logisch dat als ze 200 gram fruit en 200 gram groente eten en yoghurt, dat ze dan voldoende binnen krijgen om de laatste fles van 19:00 uur te laten vervallen.

ps; snap dat je boven de 6 maanden nog rustig die fles mag geven, maar het gaat mij even ongeveer om de ondergrens.

En ze is nu bijna 5 maanden en dit is mijn schema willen jullie er even na kijken

1. 07;00 fles pap
  2. 08:30 naar bed
  3. 10:15 uit bed (11:00 uur fles melk), begin maken met fruit
  4. 12:15 naar bed
  5. 14:30 uit bed ( 15:00 uur fles)
  6. 16:15 naar bed
  7. 18:15 uur uit bed (19:00 uur fles)
  8. 20:00 naar bed tot de volgende ochtend

Dit schema heeft ze al een tijdje, volgens mij komt het straks ook handig uit met avondeten. Alvast bedankt voor het kijken en of ergens in de 6 maanden over kan op 3 flessen

hoi
het is volgensmij idd zo dat je hem kan laten vallen als ze goed fruit en groente eten.

sam is 7,5 maand en ons schema ziet er zo uit;
7u fles 180cc +6 schepjes
9.30u fruit
10u slapen (ongeveer anderhalf a 2 uur)
12u broodje met flesje 120cc +4 schepjes
14u koekje/fruitje oid met sap of een klein flesje (90cc+3)
14.30u slapen (anderhalf a 2u)
17.30u warm eten (soms een toetje)
18.45u fles
19u slapen

Sam is erg dol op zijn fles en vooral die van de avond en de ochtend vandaar dat wij die nog hebben…

succes ermee!

Mijnticker.nl Tickers

Hoi,
Sanne is nu 7 maanden en heeft het volgende schema;
6-7 uur fles 180 cc en 6schepjes
10 uur fruit
11:30 uur halve boterham en flesje 180 cc en 6 schepjes
15 uur yochurt
17 uur warme hap
19 uur flesje 180 cc en 6 schepjes en 3 schepjes pap, anders red ze het niet tot 6-7 uur.

Groetjes Corina

Hoi,
Sanne is nu 7 maanden en heeft het volgende schema;
6-7 uur fles 180 cc en 6schepjes
10 uur fruit
11:30 uur halve boterham en flesje 180 cc en 6 schepjes
15 uur yochurt
17 uur warme hap
19 uur flesje 180 cc en 6 schepjes en 3 schepjes pap, anders red ze het niet tot 6-7 uur.

Groetjes Corina

Dan zou ik eerder de fles van 11 laten vallen.
Anders krijgt ze vanaf 15u geen vocht meer binnen, dat zou ik persoonlijk wel heel erg lang vinden.

Hier is het schema nu zo:

07.00: 180+6
10.30 fruit + fles (wat hij op kan)
14.30: 180+6
17.00: groente
19.00: papfles

Daniëlle is nu net 6 maandjes oud en heeft nog 5 flessen melk. Ze eet een half potje fruit en groente. Ze heeft 2 weken geleden in het zh gelegen een week lang,ze at helemaal niets meer en dronk ook helemaal niets en viel in 1,5 week dik 2 kilo af. Zo woog ze met 5 maanden 9 kilo bij 71 cm. Nu weegt ze nog maar 7800 gram bij 72 cm. Vandaar dat ze via sonde voeding kreeg. Nu gaat het drinken weer goed en komt ze weer goed aan,zolang ze haar potjes groente en fruit niet leeg eet krijgt ze 5 flessen melk.waarvan 4 opvolgmelk en 1 nr1 melk.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Dat is ook wat, heb ik een vraag gesteld, ben ik helemaal vergeten om te kijken op ikke ben. Moet nu weg, zal straks jullie reacties even lezen.

quote:
Daniëlle is nu net 6 maandjes oud en heeft nog 5 flessen melk. Ze eet een half potje fruit en groente. Ze heeft 2 weken geleden in het zh gelegen een week lang,ze at helemaal niets meer en dronk ook helemaal niets en viel in 1,5 week dik 2 kilo af. Zo woog ze met 5 maanden 9 kilo bij 71 cm. Nu weegt ze nog maar 7800 gram bij 72 cm. Vandaar dat ze via sonde voeding kreeg. Nu gaat het drinken weer goed en komt ze weer goed aan,zolang ze haar potjes groente en fruit niet leeg eet krijgt ze 5 flessen melk.waarvan 4 opvolgmelk en 1 nr1 melk.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

quote:
Dat is ook wat, heb ik een vraag gesteld, ben ik helemaal vergeten om te kijken op ikke ben. Moet nu weg, zal straks jullie reacties even lezen.

Ja zeg, dat kan niet hoor
Voor straf terug naar “ikkeben OK lid” )

M.

ha ha, was even chaos hier. Het is me weer duidelijker. Ze eet haar fruit op, maar groente nog niet voldoende. Als ze op 3 flessen overgaat, krijgt ze nog wel vocht, via haar yoghurt. Moet het nog maar zien, het is nog niet zo ver.
Bedankt voor jullie reacties

quote:

Ja zeg, dat kan niet hoor
Voor straf terug naar “ikkeben OK lid” )

M.

[/quote]