Ik vraag me eigenlijk af gebruiken jullie de baby kamer ook en al vanaf het begin of nog maar pas nu je kleintje wat ouder is. Ik laat haar alleen maar slapen op haar kamertje en neem haar mee naar beneden voor een schone luier en om te kleden. Ook na het in bad gaan hup in de handdoek en naar beneden. Eigenlijk zonde van die mooie commode. maar nu is het daar ook gewoon te koud vind ik om haar daar te verschonen en wil eigenlijk niet de kachel aan doen.
Baby kamer
Ik doe dat ook. Ik ga s morgens ook meteen met haar naar beneden en kleed haar op de bank aan. Vind ik veel fijner en je hebt meer ruimte dan op de commode. Ik maak dan daarna meteen haar flesje,zodat ze dat beneden lekker op kan drinken. Ik denk dat ik het straks ga veranderen als ze zelf kan staan/lopen. Dan wil ik haar wel boven gaan aankleden. Dat is dan ook een stuk makkelijker, dan heb je die commode niet meer nodig. Overbodig vind ik m toch niet. Lades liggen nl vol met rompertjes, luiers, doekjes, lakentjes, slabjes etc etc.
Ik heb in de badkamer een meubel met 2 grote stevige lades. Die lades open ik en daar heeft mijn vriend een passende plank voor gemaakt die ik erop kan leggen. Daarop leg ik dan het aankleedkussen en zo creeer ik dus mijn eigen commode in de badkamer. Kan ik haar vanuit het badje s’avonds dus wel meteen afdrogen en weer lekker aankleden.
mama1980
Dat klinkt wel ideaal maar onze badkamer is denk ik 2 bij 1 meter aan de ene kant een wasbak en aan de andere kant de douche cabine. Dus hier is echt geen ruimte voor helaas. Ja hij word inderdaad wel goed gebruikt want hij ligt hier ook goed vol daar heb je gelijk in.
wij hebben maar 1 etage. De warmte is hier dus overal geljk. Meestal kleed in damian in zijn eigen kamer aan maar soms ook bij ons op bed. Dan maken we er een spelletje van en zijn we ondertussen aan het stoeien. Dit doe ik ongeveer 1x per week en dan kan hij doen en laten wat hij wilt. De rest van de dagen blijft hij dan rustig op de comode liggen en als we mijn slaapkamer inlopen begint hij al gelijk te lachen en te donderen. Hierdoor weet hij wel dat hij op de comode moet blijven liggen en op ons bed gek mag doen
Ik gebruik de commode vanaf het begin! Vind het anders erg zonde!
Nadat de kraamverzorgster weg ging is mijn zoontje in zijn ledikantje gaan slapen zowel bij mijn jongste als oudste zoon. Nooit problemen gehad met slapen.
In badje doen deed ik altijd op de kamer totdat ze groter werden dan deed ik ze in bad in de badkamer en dan kleedde ik ze om in de slaapkamer op de commode.
Nu verschoon ik de kleinste overdag ook vaak beneden maar omkleden en ed doe ik allemaal in zijn kamertje.
Hoi hoi, ja ik gebruik Joaquin`s kamertje ook overal voor, om hem te laten spelen, omkleden en verschonen doe ik altijd op de commode, na het badje zorg ik dat er een lekkere temperatuur is en een rustig muziekje. Maar ik krijg het ook niet voor elkaar beneden zonder commode te verschonen want dan wil meneer alle kanten op en dat valt boven nog enigzinds mee. xxx
Hee hoi!! Ik vind de commode een geweldig ding! Wij hebben de slaapkamers op de zolder. Als ik Alex uit bedje haal dan verschoon/kleed ik hem om op de commode. Als hij beneden tussendoor verschoond moet worden, doe ik dat idd ook op de bank. Vanuit badje leg ik hem ook op de commode… toch wel ideaal dat ding… dan heb je toch een betere houding, en zeker nu het wat langer duurt (bij Alex dan…) want omkleden nu vind hij echt niet leuk.
Nu het zo koud wordt (en zeker op z’n zolderkamertje!) draai ik zijn verwarming op stand 1, dan blijft het toch op temperatuur, mocht dat nodig zijn.
Een vriendin van me gebruikt de commode ook nooit! Is denk ik net wat je handig vindt…
Ik gebruik de commode ook al vanaf het begin.
ik heb een klein electrisch kacheltje om in de winter haar kamertje op te warmen.
Want het is wel fris om na het badje in de slaapkamer aan te kleden…
Wij hebben de badkamer beneden maar echt geen plaats om haar daar aan te kleden.
Dus uit het badje een omslagdoek om en een extra handdoek om het hoofdje en snel naar boven…
Groetjes van Sascha en Senne
wij hebben een logeerbedje op zijn kamer staan en ik verkleed hem daar meestal op. Ook na het bad droog ik hem daar af enzo. Hij speelt niet op zijn kamer, wij hebben bij ons op de kamer een campingbedje met speelgoed staan en daar speelt hij weleens als ik me klaar moet maken of de was moet doen.
22-12-2009 colin geboren
Als ik de was ophang dan doe ik het traphekje ervoor en dan kruipt ze over de hele bovenverdieping.
Wij gebruiken de babykamer en commode ook optimaal. Alleen gisteren was het erg koud op zijn kamer en toen hebben we het badje in de woonkamer gezet en hem daar aangekleed. Anders was het zo zielig!