Baby jaar voorbij gevlogen!

Volgens mij zijn er straks een aantal baby’s die hun eerste kaarsje gaan blazen…
Het zal wel met veel gespetter gebeuren
Ik vindt dat R al wel snel 1 jaar wordt zeg wat is het hard gegaan.
Mannetje loopt al langs de box rand… en dan zit ik te denken deed zijn grote zus dat ook al toen…?
Het liefst wil ik hem nog lekker klein houden… lekker knuffelen en lekker lang op schoot houden. En de andere kant vindt ik het ook wel lekker hoor dat hij gaat staan en lopen enz… lekker tegenstrijdig.
Maar eens een leuk kado verzinnen… een echt jongens kado
Leuke tijden baby tijden het is voorbij gevlogen voor dat we het in de gaten hebben…

Ik kan me helemaal bij je aansluiten.
Het duurt gelukkig nog ruim 2 maanden voordat hier het eerste kaarsje voor Sanne wordt uitgeblazen, maar toch.
Het is geen baby meer (volgens haar). Ze probeert alles wat haar zus ook doet. Zo gaat ze tegen de glijbaan omhoog, gaat zelf de trap op en helemaal omhoog (wel blijven mama en papa haar zeer goed in de gaten houden en dicht bij haar blijven staan).

Groetjes Corina

Ja zeker weten dat het voorbij is gevlogen! Hier over iets meer dan een halve maand al het eerste kaarsje uitblazen… Onze jongste is qua motoriek minder snel als de oudste (liep met 11 maand helemaal los) maar ze kan zo’n 10 seconden los blijven staan, loopt overal langs, loopt mee aan 1 hand, klimt ook helemaal zelf de trap tot boven op en klimt zelf de bank af.
Verder kan de jongste naar mijn idee sneller woordjes zeggen dan de oudste. Bij jullie ook? Ze zegt nu die (als ze ergens heen wijst), da (als ze dag zwaait), bah en aai aai of aaien en dan aait ze ons ook echt. De oudste maakte veel meer onzin woordjes zoals kokiekokieko en owiejowiejo. Dat doet de jongste niet.
Ik houd voor ze allebei een boek bij dus erg leuk om te vergelijken!
Ik vind het toch ook wel jammer… Het echte schattige baby is er helemaal af… Dus met gemengde gevoelens straks de verjaardag vieren!

Groetjes

ja het schiet zeker snel voorbij.
Mijn meisje word morgen 9 maanden maar loopt nu al sinds een week los,pfff en zeker dat ik haar nu al geen baby meer vind,vind het wel jammer dat het zo snel gaat.

Veel mensen denken dat ze al 15 a 16 maanden oud is.
als ik zeg nee ze is bijna 9 maanden staan ze raar te kijken,denk omdat ze lang is en nu dus ook losstapt zonder hulp.

ze3 word 14 dec 1 jaar,drukke maar mooie maand,aan de ene kant kan ik niet wachten tot ze 1 word,maar aan de andere kant,wil haar ook graag nog als baby hebben.

hier een fotootje van mijn meisje 1 week geleden,aan het losstappen.

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Zo hallo zeg! Ik snap wel dat mensen denken dat ze 15 maand is! Zelfs al zou ze nog niet los lopen, zou ik haar ook veel ouder schatten! Ze is echt lang en ze heeft lang haar en ook haar snoetje lijkt ouder dan 9 maand.
Maar jemig wat ontzettend snel met 9 maand los lopen! Ik dacht dat onze oudste snel was met haar 11 maand! Geniet er maar van

Groetjes