Hallo allemaal,
Mijn dochtertje van 4 maanden gaat sinds 3 weken op maandag en donderdag naar het kinderdagverblijf. Ze zit in een verticale groep van 0 t/m 4 jaar. Haar zusje van 3 zit in dezelfde groep.
Nu is het probleem dat ze de laaste 2 weken erg veel huilt op het dagverblijf en ze daar niet wil slapen. Vorige week ging het wel goed en nu vandaag niet. Om 11.00 uur werd ik gebeld door het kdv dat het niet goed ging en ben ik haar gaan halen. Mijn werk is (nog wel) flexibel, maar goed, dat blijft ook niet.
Verder is ze een lieve makkelijke baby en ligt ze nu thuis al 1,5 uur heerlijk te slapen. Wat moet ik doen? Haar op gaan halen in de middag of haar toch op het kdv laten en dat ze er dus maar aan moet wennen?
Ik vind het echt heel moeilijk, maar ik heb mijn baan financieel nodig, dus die kan en wil ik niet zomaar opzeggen…
Nu zit ik echt met een heel vervelend gevoel op mijn werk, voel me dan echt een slechte moeder…
Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor je rectie!
ps met mijn oudste van 3 is het ook wel eens een dagje niet goed gegaan, maar ik kan me niet herinneren dat ze zo veel moest huilen…