Baby gevoeld!

Ik ben vandaag zo ontzettend brak. Ik ben heel erg verkouden sinds gister. Maar ik lag vanmiddag lekker rustig op de bank te niksen. Voel ik de baby ineens!!
Ik ben pas 13 week zwanger, dus ik ben echt een geluksvogel Het was heel zachtjes, maar overduidelijk! Een paar keer achter elkaar liet het zich heel goed voelen, rechtsboven in mn buik

Groetjes Hanna, trotse mama van Sylvie

Ha ha wat gaaf meid! Ik heb vorige week de kleine pas echt gevoeld. Daarvoor ook wel maar dan dacht ik…hmm of zijn het mijn darmen? hihi!
Beterschap!
groetjes,
wendy

Wauw dat lijkt me zo gaaf he.
Ik kan ook niet wachten tot ik het voel. Maar dat zou nog even duren, je bent net 2 weken verder dan ik.
Geniet heerlijk van het gevoel :smiley:
Sterkte met je verkoudheid!

Greetz Cora

Bijzonder moment, leuk dat je het al zo vroeg hebt gevoeld!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers

Zo leuk dat gevoel… Ben nu 14 weken zwanger en heb het vermoeden dat ik hem/haar gisteren heb gevoeld. Mijn dochter voelde ik met 16 weken voor het eerst!
Geniet van de bewegingen, niemand anders kan dit voelen! Zo bijzonder!!!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Ik geniet er echt optimaal van, want het is zo ontzettend bijzonder. Sylvie voelde ik namelijk pas met 19 week!! En de placenta lag toen gewoon achter
Dus dit is wel heel erg speciaal
Jammer genoeg voel ik me wel echt heel erg beroerd, dus ik ga snel mn bed opzoeken…

Leuk dat je het al gevoeld hebt. Toch altijd weer een hele geruststelling vind ik.
Beterschap.

groetjes Ramona

Echt een heerlijk gevoel.
Hopelijk ga ik mijn kleine ook goed voelen, Danielle lag achter de plecanta en een mooie vetlaag, dus die heb ik heel weinig gevoeld tot op het laatst voelde ik ze maar zelde.
Ik zou zeggen geniet ervan en beterschap

Super zeg!

Ik vond dat altijd zo gezellig, dat gekriebel aan de binnenkant!!!
Hoewel dat gekriebel uiteindelijk overging in flinke hobbels en bobbels. En ik vond het zo gaaf als ik in bed lag en die kleine ging draaien, maakte m’n buik zo’n hele golfbeweging, heel apart! Wat miste ik dat gerommel daarbinnen natijd zeg!

Wel balen dat je zo beroerd bent zeg, is dat van de zwangerschap of heb je een virusje te pakken?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Ik kan inderdaad ook niet wachten tot het weer zo ver is dat je inderdaad die echte golfbewegingen voelt en ziet Dat vond ik zo super!!
Ik voel de baby nu af en toe steeds, maar het is echt zo zachtjes. Het stelt nog niks voor bij het ‘echte werk’ haha

Oh enne… nee dat ik zo ziek was dat was echt een virusje ja. Ik was zo verkouden. Ik was donderdag het meest beroerd en had ook verhoging. Volgens mij geen koorts gehad, maar verder niet meer getempt.
Het ging rond, want ik hoorde van meerdere mensen dat ze flink verkouden waren. Gelukkig ben ik bijna weer de oude

Gewijzigd door - goudvisje20 op 11 Apr 2011 16:06:01

O heerlijk ja, als ik er zo aan denk dan wordt het ook weer tijd voor een zwangerschap…hihi nee hoor, nog even niet maar hoop het echt nog wel een keer mee te maken!

Gelukkig, gewoon een virusje.
Geen last van vervelende zwangerschapskwaaltjes?

Groetjes Carolien.

Lilypie Premature Baby tickers

Hihi je weet maar nooit Komt vast nog wel een tweede bij jullie
Nee gelukkig nergens meer last van Toen ik 10 week was ging de misselijkheid weg
Nu alleen als ik te veel achter elkaar doe in het huishouden wel een gespannen buik, maar de vk had me al gewaarschuwd dat je met de 2e veeeeel eerder harde buiken kan krijgen. Dus ik hou er rekening mee