Baby bijna 1 jaar af en toe braken 's nachts


#1

Sinds 3 weken wordt mijn zoontje van 1 jaar af en toe 's nachts wakker en geeft dan over. Als alles eruit is, soms na 1 keer braken de andere keer na meerdere keren, is hij weer helemaal vrolijk en gaat weer slapen. Hij heeft sinds een afgelopen donderdag (nadat hij woensdagnacht weer had overgegeven) diarree en verminderde eet en drinklust. Sinds zondagavond leek dat beter te gaan. Mu werd hij vannacht weer wakker en moest braken. Ik zit met mijn handen in het haar en maak me erge zorgen.

Ook is onze zoon op zijn hoofd is gevallen. Van een hoogte van 1,5 meter op het kdv. Dit was op 6 september, dus bijna 2 maanden geleden. Hij is toen uitgebreid onderzocht en daar is niets uitgekomen. Voor de volledigheid meld ik het even.

Ik hoop echt dat iemand me kan helpen!

Alvast bedankt!

Groet, Lisa.

Gewijzigd door - Lisa Dijkstra op 29 Oct 2013 08:00:07


#2

Dit topic staat 2x in het forum. Handiger om maar in 1 forum te plaatsen.
Ik zal reageren in het andere topic, zodat deze weg kan.

Groetekes, Sje


#3

Excuus Sje. Ik zat nog een beetje te zoeken naar het hoe en wat. Ik kan niet vinden of en hoe ik dit topic zelf kan verwijderen?


#4

Ik weet niet of je het topic zelf kunt verwijderen. Maar je kunt het wel proberen door je startbericht van dit topic weg te halen. Zie boven het bericht een knoppenbalk met helemaal rechts een prullenbakje. Als je daarop klikt zou je het bericht (en daarmee waarschijnlijk het hele topic) moeten kunnen verwijderen.

Groetekes, Sje