Baby al bijna 2 weken aan het overgeven


#21

Ik heb meegelezen en ik duim zeker dat het heeft geholpen. Dat zou heel fijn zijn!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#22

En het is weer raak!
Vanmorgen toch maar even temperatuur opgenomen want ons kleintje was wel erg jammerig… 40 graden koorts! Om 9 uur vanmorgen.
Zetpil gegeven maar twee uur later was het nog hoger!
Broodje werd ook niet binnengehouden en hij draaide met zijn oogjes, doodeng, dus ik de huisartsenpost jankend opgebeld en kon half uur later terrecht. Werden we daar bijna weer van het kastje naar de muur gestuurd met de mededeling dat het wel een virusje zou zijn.
Ik janken en ben toen wel ff boos geworden en uiteindelijk naar de kinderarts gestuurd met ons kleintje wat inmiddels half slapend en hijgend van de koorts in mn armen hing. (normaal is het een zeer ondernemend en niet knuffelig kind dat niet op schoot wil)
Daar hebben ze op mijn verzoek (wederom werden we weer bijna naar huis gestuurd, ongelooflijk) bloed afgenomen en urine gecheckt, kwam niks uit!
Heeft daar ook een grotere zetpil gehad van 240mg en daar knapte hij ietsjes van op. Maar we weten dus nog niet wat er is. Kan een virusje zijn wat hij erbovenop heeft gekregen, moet ook gezegd worden dat ik zelf ook de hele week ziek ben geweest. In elk geval werkt deze zetpil wel, al is de temp nog niet onder de 38.5 geweest. Heeft wel groente gegeten en fles op net en dat zit er nog in, ligt nu lekker te slapen.
Maak me zo’n zorgen en ben zelf ook helemaal op. Kan hele dag wel janken!
Sorry dat ik zo zeur maar moest het ffies kwijt…


#23

Sterkte!

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers


#24

Da’s toch ook wat, dat je zo wordt afgescheept met je doodzieke kind. Hopelijk gaat het vandaag beter!

Groetjes,
M

Lilypie Third Birthday tickers


#25

Hé Proudmama

Ik heb net je hele verhaal met grote verbijstering gelezen. Wat afschuwelijk voor je dat je altijd maar weggestuurd en afgewimpeld wordt…
Ik vind het heel goed van je dat je door hebt gezet bij de huisarts en in het ziekenhuis.
Die mensen zien zoveel patiënten dat het voor hun niet meer is dan routine, nóg zo’n overbezorgde moeder die komt zeuren met haar zieke kindje. Terwijl het wel JOUW kindje is! Het is je alles, en zo kwetsbaar!
En die mensen zien dat volgens mij op een gegeven moment niet meer…

Ik ben heel benieuwd hoe het nu gaat met je kleintje.
Het kan inderdaad wel zijn dat het opnieuw overgeven niets met het eerste te maken heeft, maar dat hij er eerder last van heeft omdat hij er wat gevoeliger voor is?
Ik weet het, allemaal loze woorden die niks helpen op zo’n moment…
Ik wens je in ieder geval heel veel sterkte!!!

Lilypie First Birthday tickers


#26

Hallo,

Hebben ze dan gevonden wat het is? Is hier heel herkenbaar

Groetjes