Baby 9md melk nodig?

Hallo mamma’s …

Ik ben internet aan het afzoeken maar kan niks vinden,
Mijn zoontje heeft sinds 2 weken geen fles meer.
Hier heeft hij geen behoefte meer aan,
;s morgens krijgt hij wel pap, dat is het enigste moment wanneer hij toch z’n melk (pepti) krijgt.
Het kan natuurlijk zijn dat hij melk niet lust, maar ook omdat hij liever andere dingen ook lekker vind.
Water drinkt hij erg goed, water appelsap en rosvicee ik weet niet wat ik een kind van 9 md nog meer kan aanbieden.

Maar heeft een baby van 9md naja baby peuter ondehand hihi
melk nodig?
Of zitten genoeg voedingsstoffen in zijn warme hap fruit etc?

Gr Roxanne

Zit op zich wel genoeg in. Ze moeten geloof ik minimaal 200 melk krijgen nog enne ik neem aan dat ie dat met zijn pap krijgt.

Overigens mogen ze ook rooibosthee hebben op deze leeftijd.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Je kindje van 9 maand heeft zeker nog melk nodig. Melk heeft iedereen nodig en al helemaal baby’s. Je hebt opvolgmelk, groei melk en misschien kun je al wel gewone melk proberen. Maar ik zou het zeker nog aanbieden.

En je kindje is een baby tot zijn 1 verjaardag.hihi

Groetjes,
Spruit

ja zeker nog een baby maar hij is zo snel en grooit… zei toch hihi er achter aan!

mag een kindje van 9md al gewone melk?

Pepti is toch voor KMA?? Dan zou ik niet zomaar op gewone melk over gaan. Even overleggen met een ka of ha.

Groetjes,

Michèle

Nee idd, als je kindje KMA heeft en daarom pepti drinkt, dan zou ik niet zomaar gewone melk geven. Ook geen soya trouwens, want soya is een allergeen en kindjes met kma zijn daar extra gevoelig voor.

Onder de (dacht ik) 300cc opvolgmelk moet je wel aanvullend vit. D geven.

Voor de rest… sja, ik zou 's overleggen met de ha of ka. Niet cb-arts, alsjeblieft, hihi.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

iemand begon over gewone melk dus vraag ik mogen ze van onder een jaar.

ik geef mijn zoontje dat niet, hij heeft kma.

daarom vraag ik het hier op het forum maar miscommunicatie is jammer.

ik wilde gewoon weten met mijn vraag of baby’s melk nodig hebben omdat mijn zoontje het van 9md niet drinkt.

wel in de pap.

Gr Roxanne

Ah okey.

Ja vanaf 9 mnd mogen ze wel gewone melk, mits er absoluut geen risico is op allergieën.

En ja, ze hebben melk nodig ivm alle bouwstoffen die erin zitten.

Lilypie 3rd Birthday Ticker
Lilypie 1st Birthday Ticker

@ Marlala, ze moeten met 500cc al vitamine D erbij hebben. Elk cb zegt wat anders dus ik heb de nutricialijn toen gebeld er over.

Groetjes,

Michèle

Ja Owen doet het echt super… hij heeft 10 tandjes door… en hij vind tandenpoetsen niks meer.

Heel gevecht dus… en hij is eigen zin drijvend!
Jeetje, een danoontje is niet genoeg, ff knuffelen of wat dan ook of als je iets afpakt … Gaat hij ergeren!

Ja idd, met kruipen heb ik ogen te kort!
Hij ligt nu in bed.
ff rust, maar hij is flink aan het vertellen.
Aan de hand loopt hij sinds 3 dagen! goed he!

Liefs ROx