Baby 8md over na 2 flessen?

hoeveel flessen krijgt een baby van 8md?!

Wij kregen het advies om met 7 maanden over te stappen op 3 flessen, dus daar zaten we met 8 maanden op. Met 9 maanden zijn we overgestapt op 2. En die krijgt 'ie nog steeds: 's ochtends 180cc waar we pap van maken en bij de boterham tussen de middag ook 180cc.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ik sluit me helemaal aan bij Mriek. Bij ons ging het precies hetzelfde.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

Sanne gaf het elke keer zelf aan hoeveel ze wou hebben. Dronk ze haar flesjes niet meer leeg dat was het tijd om 1 fles eraf te doen. Bij ons ging het zo.
6mnd 3 flessen
7,5 mnd 2 flessen vond ik in het begin erg weinig voor haar, maar ik kreeg er gewoon niet meer in. Als ik het wel probeerde dan spuugde ze. Dus ze had genoeg.
En ze groeit goed. CB vond het geen probleem.
Vast voedsel wordt steeds belangrijker en melk komt steeds meer op de achtergrond. Ik kon daar moeilijk mee omgaan. Je bent zo gewend aan die flessen. Ik vond haar steeds te jong. Maar je kunt ze niet eeuwig klein houden.
Groetjes Carolien

hier vanaf 9 maanden overgestapt naar 2 flessen per dag, de hoeveelheid verschilt een enkele keer. ligt er ook maar net aan hoeveel brood ze eet maar meestal 's ochtends 3/4 tot een hele boterham met 165 cc fles en 's middags hetzelfde. een enkele keer vertikt ze het om d’r brood te eten en dan drinkt ze 200 cc fles.
ik zou gewoon kijken waar jij en je kindje zich het lekkerste bij voelen, je kan gewoon proberen twee flessen te geven. merk je dat je kindje toch nog een fles nodig heeft gewoon geven is niks mis mee.

liefs,
Rinske

Thx voor jullie reacties!!!

Kom ik verder mee!!!

Fijn weekend