Baby 8 mnd te licht?

Hoi,
gisteren ben ik met mijn net 8 mnd oude meisje weer bij het cb geweest.
Ze weegt 9 kilo bij 77,1 cm en hoofdomtrek is 44,5 cm.
Ze vinden haar te licht,
ik vind het wel meevallen,zeker omdat ze met 5,5 mnd in het zh kwam te liggen met uitdroging door 2 weken niet eten en drinken,ze was daardoor 2 kilo afgevallen

oke mijn mannetjes wogen toen al 13 kilo,maar dat is te zwaar voor 8 mnd oud.

Zo licht is mijn meisje toch niet?

Bianca mv Nicky en Mika Dani 16-08-2007

Onze jongste was met 8 maand 70 cm en 8320 gram. Zij was zeker niet te licht dus als ik het zo bekijk valt het toch wel mee? Jouw dochter is 7 cm groter en 700 gram zwaarder. Lijkt me prima toch? Helemaal als ze zo ziek is geweest!
Onze oudste woog bij 76 cm 9520 gram dus zij was wel een stuk zwaarder en ze was gemiddeld. Maar zij was toen ook al 14 maanden. Geen idee of dat meespeelt? Dus 2 verschillende verhalen. Wij moeten over 2 week weer met de jongste heen. Maar volgens mij valt het erg mee hoor.
De ervaringen hier zijn ook meestal dat het cb erg kan overdrijven en bang maken voor niks. Als jouw meisje goed eet is er niks aan de hand!

Groetjes

Mijn beide kinderen vallen dan in de categorie te licht! Ik kan het er niet aan kijken, dus tsjah, wat dan?
Als je meisje lekker gezond is, genoeg eet, en wel een stijgende groeicurve heeft zou ik me niet druk maken!

Groetjes Manderijn.

Ik vind het nogal meevallen.

H. was met 7½ maand 72cm en 7,7 kilo
Met 9 maanden 74cm en 8 kilo.

A. was met 7 maanden 75cm en 8.7 kilo
En dat is een jongen.

Hoi,

Wat een verschil in CB’s. Heel vreemd hoor.

Onze dochter was met 7,5 maand 7255 gram en 68,5 cm.
met 9 mnd 7620 gram en 70cm.
Ze is super gezond. Eet ruim voldoende, maar is heel beweeglijk en actief.
Ons CB heeft mij altijd gerustgesteld. Je kind neemt wat het nodig heeft. Ga niet bijvoeren etc. Echt niet nodig.
Lekker laten gaan, komt helemaal goed.
liefs Annelies

Daisypath Happy Birthday tickers