Hoi Allemaal,
Ik heb even een vraagje aan jullie…Ik heb een zoontje van 8 maanden en hij slaapt op het moment erg slecht. Overdag wordt hij na 15 minuten huilend wakker, maar gaat wel heel lief zelf slapen…als ik hem uit zn bedje haal dan moet hij echt even getroosd worden en daarna gaat hij dan wel weer verder slapen maar langer als een uur niet hoor.
's Avonds gaat hij rond half 8 naar zn bedje en ligt altijd nog een half uurtje een beetje te kletsen enzo in zn bedje en valt dan in slaap…maar dan wordt hij tot 23 uur wel elk uur even wakker maar slaapt dan gelijk verder als ik zn speen weer in zn mondje doe…en snachts komt hij meestal om 3 uur en dan neemt hij geen genoegen met alleen zn speen en dan ben ik al zo moe dat ik hem tussenin neem en dan slaapt hij wel verder maar ook erg onrustig.
Herkennen jullie dit probleem??? Denk dat hij ook wel wat last heeft van tandjes, maar hij is al vanaf zijn geboort geen grote slaper geweest…en het ging net wat beter en nu begint het weer…weet het gewoon even niet meer!!!
Hoop dat jullie wat tips voor me hebben of gewoon een herkenning dat ik weet dat ik niet de enige ben…je wilt zo graag een verklaring voor alles, terwijl dat er natuurljk niet altijd is…
Bedankt alvast!!!
Gewijzigd door - chantal1978 op 04 Apr 2009 20:44:47