Mijn kleine meisje is al sinds zondag niet lekker, ze heeft zondag de hele dag geslapen. Maandag op de creche 's middags de hele fles eruit gegooid en s’avonds weer alles eruit. Vannacht wel geslapen vanmorgen droge luier en heeft wel een flesje gedronken. Hele dag zeurderig geweest, wilde weer veel slapen. Vanavond weer alles eruit gegooid!
Weet iemand wat ik moet doen?
Baby 6mnd 2 dagen overgeven
plonie
Sje
Stel, je bent ziek en je krijgt om de zoveel uur een plens warme melk van 200 ml te drinken? Ik zou het er eerlijk gezegd ook uitgooien. Liever de fles nu in kleinere hoeveelheden geven. Dus elke 1,5 uur 100ml. ofzo. Dan is de kans groter dat ze het binnenhoudt.
Bovendien zit ze met 6 maanden midden in een sprongetje. Zie het oei-ik-groei-boek. Dus grote kans dat ze daardoor ook niet lekker in haar velletje zit.
Groetekes, Sje
plonie
Toch maar even de huisarts gebeld en het is een virus, heel veel mensen hebben er op dit moment last van! Alleen bij baby’s is het gevaarlijk omdat ze zo kunnen uitdrogen. Ze heeft zetpilletjes gekregen tegen het braken en inderdaad om het uur drinken geven.