Baby 5 maanden in buitenbadje?

Hallo allemaal,

Onze zoon heeft het heel snel warm. Nou vroeg ik mij af vanaf welke leeftijd baby’s in een buitenbadje mogen als het echt warm weer is? Ik wil het water dan wel op temperatuur brengen. Ik denk dat het wel lekker voor hem is als hij af en toe even af kan koelen.

Alvast bedankt!

22-12-2009 colin geboren

Vorig jaar zomer was onze meid 4,5 maand toen ben ik ook samen met haar in een badje buiten geweest. Ik had idd het water niet al te koud. Ik had haar van te voren wel goed ingesmeerd en een paracol boven het badje geplaatst.
Ik zat meestal een 15 a 20 min in het water en ging er dan weer uit.

Veel plezier met het warme weer en het badje

Ps…ik had trouwens een bad bij de action gekocht.

Lilypie Second Birthday tickers

Thanks, dat kan dus al?! Fijn. Ik heb ook zo’n goedkoop bad gekocht bij de trekpleister, wel te diep voor hem maar ik wilk zo’n zwemband met broekje gaan halen.

Lijkt me wel leuk met hem zwemmen. Hij vind bad ook geweldig, dus ben benieuwd!

22-12-2009 colin geboren

Dat kan prima hoor. Wel goed insmeren en een parasol erboven. Zwemluiers zijn dan ook handig. Kan hij al zelf zitten? Toen Rens zelf kon zitten zette ik namelijk z’n badzitje(zo een met een ring er om voor kindjes die zelf kunnen zitten) er in zodat hij ook alleen in het badje kon spelen. Natuurlijk liet ik hem dan niet alleen maar zo had hij iets meer vrijheid om te spelen. Ik deed er dan niet zo heel veel water in en een emmer warm water erbij. Ik zou wel op letten dat je hem niet in het baje zet als het waait, dan is het nog wel snel te koud. veel spetterplezier!

groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers