hoi ik ben evelien 35 jaar.
10 januarie bevallen van onze 2 de zoon Anthony jordan. en sinds 1.5week wten wij dat onze zoon de gecomplieseerde verborgen reflux heeft. daar is heel veel aan vooraf gegaan, hij heeft zoveel geleden en al zoveel levensenergie inmoeten boeten voordat ik uiteindelijk geholpen werd. sinds gisteren middag hebben wij hem weer thuis uit het ziekenhuis hij is hellemaal verbrand van binnen van het zuur. hij zit nu aan de losec iets meer dan een week, en heeft andere voeding friso comfort en we hebben een ander kind. vanaf dag 1 wist er is eits niet goed met dat mannetje, hij lachte mondjes maat en het verdween net zosnel als dat het kwam, hij deed niets anders dan huilen huilen huilen, niet slapen huilen huilen huilen, tot dat ik het zo zat was en meteen naar de kinderarts wilde, mijn emmertje zat zo vol. gelukkig is er meteen in gerepen en werd er een 24uurs ph-metrie gedaan, de waarde moesten 7 zijn, bij onze zoon was dit 1,9 1,8,2,2 3,2 en ga zo maar door, mijn mannetje heeft zo geleden.ik wil tegen alle moeders zeggen met baby,s die huilen niet gewoon huilen voor voordurend huilen wat niet aantoon baar is, laat het na kijken een baby huilt niet zomaar!!!
evelien dijk