Baarmoedermond al week!Spannend!

Over 5 weken (als hij nog zolang blijft zitten) moet ik gaan bevallen. Ik heb op dit moment hele erge pijn in mijn liezen. Een soort steken. Dat heb ik bij Nina nooit gehad misschien omdat zij in stuit zat? Herkent iemand deze steken inm de liezen? groetjes chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 08 Feb 2010 13:59:28

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 24 Feb 2010 18:38:20

Ik herken dit wel!
Ik had het idee dat mijn kindje harp aan het spelen was op mijn pezen.
Echt niet fijn!
Ik heb er geen advies voor, maar ik probeerde hem daar soms een beetje weg te duwen, maar of het echt hielp…
Sterkte er nog mee in ieder geval!

Liefs, Anne

Lilypie Second Birthday tickers

Ik herken het ook. Het komt doordat je baby langzaam naar beneden gaat en de druk dus ook op je liezen toeneemt. Het is vervelend, maar niks engs ofzo. Nog even volhouden! Vijf weken…dat gaat snel!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Tja de kleine krijgt minder plek… daar zal het wel een beetje door komen denk ik… hij/zij wil eruit … Spannend hoor nog 5 weken… wat gaat de tijd toch snel dan hé!!

Wat ontzettend spannend dat je nog maar 5 weekjes hoeft. Ik herken de pijn niet, maar wil je wel even sterkte wensen met de laatste loodjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

ik ben gister bij de gyn geweest. De baby is ingedaald! Dus dit keer geen stuitbevalling! De pijn in de liezen kwam volgens hem door het indalen. Hij ligt nu met zijn hoofdje klem in mijn bekken. Nu is het spannend deze week. In mijn vorige zwangerschap braken in deze week mijn vliezen. Heb ook ontzettende nesteldrang. Nog effe. Spannend… groetjes chantal

Chantal

hoi chantal…

heel veel sterkte!! ik had ook die steken en de baby was inderdaad naderhand ingedaald!

pris

Chantal, hoe is het nu?
Zit de baby er nog?

Liefs, Anne

Ja de baby zit er nog. Gister was ik 37 weken zwanger en ben op controle bij Gynacoloog geweest. Mijn baarmoedermond is al week. Ben aan het wachten op de weeen haha. Na inwendig onderzoek heb ik wel bruinbloed verlies gehad ik denk door het onderzoek. o ja hij is helemaal ingedaald dus dit keer hopelijk geen keizersnee maar een natuurlijke bevalling! pfffff ben erg veel moe…liefs chantal

Chantal

Gewijzigd door - minis@12move.nl op 24 Feb 2010 18:37:42

Spannend Chantal, zo te horen is het bijna zover. Zet 'm op!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Oh Chantal wat spannend. Sterkte met de laatste loodjes!

Groetekes, Sje

Oh spannend zeg. Het kan dus eigenlijk elk moment gebeuren nu.

Groetjes,

Michèle

Spannend!!
Ene voor als het moment daar is, zet hem op

Groetjes Marianne mama van Ruben

Spannend!!
Sterkte met de laatste loodjes en probeer lekker uit te rusten.
Liefs, Anne