Baalnacht

Was gisteravond bij een vriendin op de 2 kinderen gaan passen en het was de bedoeling dat we er bleven slapen. De hele avond was goed gegaan. Toen mijn vriendin en haar man thuis kwamen gingen we nog even kletsen en toen naar bed rond 1.30uur. Vanaf dat moment werd Nina wakker. Ze wilde niet meer slapen. Om 4.oo uur zijn we vannacht maar naar huis gegaan. Echt balen. Normaal slaapt ze altijd wel goed daar. Thuis legde ik haar in bed en sliep meteen. Pfff wat een baal nacht. Vanmorgen om 8.00uur was ze weer wakker. Wat een nacht…

Chantal

Dat is inderdaad balen…
Heb je een gezellige avond achter de rug, gooit je meisje alles door de war.
Natuurlijk doet ze het niet expres, maar toch.

Heeft Nina al vaker ergens anders geslapen?
Misschien dat het haar slaapplek of haar bedritueel is geweest?

Hopelijk haalt ze vandaag nog even wat slaap in, zodat jullie ook nog even kunnen bijkomen.

groetjes, Liesbeth

Lilypie Vierde Ticker

Ja whaha maar is wel wat langer geleden dat we uit slapen waren geweest. Het gekke is dat ze wel geslapen heeft totdat wij naar bed gingen. Normaal sliep ze dan door. Merkte wel dat ze blij was dat ze haar kamertje weer zag. Maar ja niks aan te doen. Zij slaapt nu op het moment want mevrouuwtje was moe aan het worden…Ik kan nu niet meer slapen heb teveel koffie gedronken hahagroetjes chantal

Chantal