Baal van mijn voeten

Ik zit een beetje te kijken naar schoenen en ik zie zulke gave schoenen, pumps en zo. Vooral die peeptoes vind ik leuk. Alleen ik kan ze niet aan. Ik heb namelijk 1.5 schoenmaatverschil. Ik ben dus altijd aangewezen op laarzen, enkellaarzen en schoenen met bandjes.
Echt ik heb er wel eens aan gedacht een advertentie te zetten op zoek naar iemand die dit probleem ook heeft maar dan andersom maar ja vnd die maar met exact hetzelfde prpobleem en dezelfde smaak. En twee paar schoenen kopen wordt een duur grapje… Echt ik wou dat ik andere voeten kon nemen.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 06 Aug 2011 12:16:18

Eh bakmamma ik geen geen eens 40 euro voor een paar schoenen uit laat staan 80. Als ik 30 voor een paar betaal vind ik het al duur. Morgan der schoenen zijn bijna duurder dan de mijne

En ja daar heb ik ook al aan zitten denken maar dan moet je wel iemand treffen met exact hetzelfde probleem maar dan andersom en dezelfde smaak als jij hebt.

Overigens heb ik geen echte schoenen tic, maar baal ik wel een beetje dat ik altijd maar op hetzelfde soort schoen aangewezen ben en zeker als de laarzen en zo die in de mode zijn helemaal niet leuk zijn of wat leuk is onbetaalbaar is.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 06 Aug 2011 12:17:26

Kan me heel goed voorstellen dat je hier van baalt. Maar hoe doe je het nu als je schoenen koopt, moet je dan 2 paar kopen?

Groetjes,
Sandra

Lilypie Fourth Birthday tickers
Lilypie First Birthday tickers

@ Sandra ik draag ook steunzolen omdat mijn benen ook 2 cm in lengte verschillen en daar zit een verhoging onder en dat vult en ik draag bijna alleen maar laarzen omdat die hoog zijn en dus niet uitschieten. Ik heb al jaren een laag paar pumps met bandjes die kan ik wel aan, maar ja daar ben ik ook wel een beetje op uitgekeken. Zeg maar alles dat hoog sluit kan ik wel aan maar een paar slippers, gewone pumps of ballerina’s kan niet want dan zit er niks dat het om mijn voet houd zeg maar.

Groetjes,

Michèle

pfff ja mijn linkervoet is een stukje kleiner dan mijn rechtervoet dus ik zit ook ALTIJD te rommelen.
pumps zonder bandjes klapt mijn hak constant uit. vreselijk irritant!
ik heb 1 maat verschil. mijn ene voet heeft 38 nodig en de ander 37
ik heb dus ook pumps en balarina’s met bandjes. draag laarzen… en amper andere schoenen. wij hebben opzich wel dezelfde smaak, maar in feite het zelfde probleem. alleen vind jij pumps met bandjes niet zo leuk dan?

Jawel Inge maar niet alleen maar. Enne die leuke peeptoes hebben geen bandjes geloof ik

Groetjes,

Michèle

Ik ben toevallig zaterdag de stad in geweest voor schoenen! Ik heb geen maatverschil, maar hele smalle voeten. Dus loop ook altijd met mn hielen uit mn schoenen, of ik moet ze een maat te klein nemen… dan sluiten ze wel aan, maar krijg ik zere tenen
Nu deze gekocht, met bandjes dus! En zitten beide heerlijk Zeker de platte… lijken net pantoffels als je er op loopt!!!

en:

@Michele: wil je dan met hoge hak of gewoonn plat? al bij zalando (webshop) gekeken?

@Suzsje: GAAF!! waauw!

@ Suszje niet om je te beledigen maar no vway… ha ha ha dat is zo niet mijn stijl

@ Inge dit soort schoenen vind ik leuk:

Groetjes,

Michèle

zijn ook leuk!
zeker die middelste!

haha deze vind ik ook wel wat hebben maar dat past weer niet bij andere prints van mn kleding

en dit vind ik ook mooi, voor een lagere hak en toch een gesp:

@ Inge die zijn ook leuk inderdaad.

@ Bakmamma Oefening baart kunst enne morgan weet als mamma er achter aan komt is het niet leuk dus ik hoef alleen maar te zeggen mamma telt tot 3 en bij 2.5 staat ze naast me.

Groetjes,

Michèle

Die peeptoes vind ik écht verschrikkelijk daar zie ik mezelf echt niet op!

Gewone pumps met hakken vind ik wel leuk, maar kan er echt niet op lopen… Die schoenen die ik hierboven plaatste gaan nog net zeg maar, maar dan moet ik idd niet achter de kinderen aan moeten rennen want bij die kleine meid van me werkt dat tellen nog niet helaas. Die telt gewoon lekker door: 4 6 8 9 10

Enne… al zou ik er wel op kunnen lopen, zou ik ze nog niet veel dragen denk ik. Manlief hier is precies even groot als mij, dus als ik hakken draag steek ik er een end bovenuit vind ik niet zo leuk.

@ Suzsje ha ha ha dat doortellen heeft morgan ook gedaan maar das voorbij nu gelukkig enne ik moet ook zeggen ik draag voor me werk en als ik op net uit ga hakken, maar in het weekend loop ik meestal op me niks air max

Groetjes,

Michèle

totaal geen moeite met naaldhakken, ik kon vroeger zo meedoen aan de hakken ren.

Knap hoor!
Tja naar het werk… ligt er ook wel aan wat voor werk je doet
Hier ga ik toch het liefst voor ballerina’s, of nog liever: blote voeten! Hihi
Zeker als ik zoals vandaag een hele dag op de markt moet staan… Daar begin ik toch maar nie aan op hakken. Enne zoals vandaag met lekker weer, gaan halverwege de dag me schoenen uit en sta ik op blote voeten achter de kraam niemand die het ziet!
Sta ik in de winkel doe ik ook het liefst comfortabele schoenen aan. Ben de hele dag aan het lopen, en verder ook veel op de knieën zitten enzo met workshops. Hmmmmm daaar gaan de neuzen van je mooie schoentjes… Of dan zouden misschien JUIST die peeptoes handig zijn?

@ Suszje moet je alleen niet je nagels lakken want dan schraap je die er weer af

Groetjes,

Michèle

Hahahaha dat is wel heel errug mn schoenen vergeten naar de winkel heb ik nog nooit gehad
Maar idd, de kids lopen hier ook het liefst op blote voeten.

En thuis… tja binnen dus gewoon blote voeten, buiten teenslippers, of alleen op het terras hier thuis ook gewoon blote voeten.

quote:
En -het wordt ENG- ik loop ook àltijd op blote voeten! Laatst vergat ik zelfs m'n schoenen.. en daar kwam ik achter..... op de groenteafdeling van de supermarkt.. oeps! De kids idem!

Dus jullie liepen met zijn drie op blote voeten in de supermarkt?? Dat voel je toch als je buiten loopt??? Maar wat heb je toen gedaan?? Naar huis om schoenen aan te doen?? Want het is gevaarlijk om op blote voeten buiten te lopen.

Groetjes,

Michèle

@ bakmamma het is gevaarlijk omdat als je buiten op straat op bloten voeten loopt je kans loopt om een wond(je) op te lopen of als je al een wond(je) hebt je grote kans op infectie hebt en als jij altijd op blote voeten loopt is de eeltlaag op je voeten dit waardoor de kans dat je het niet door hebt met alle gevolgen van dien.

Maar ik neem aan met een opleiding en ervaring in de zorg ik je dat niet hoef uit te leggen toch?

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 12 Aug 2011 21:31:36

Dan loop je in princiepe meer risico, maar goed het zijn jouw voeten

Groetjes,

Michèle