Hallo Allemaal!!!
Ik ben ook nieuw op deze site. Mijn zoontje Axel van 6 en een halve maand drinkt zijn flesjes bar weinig. Het is vanaf de geboorte al een probleem geval maar hij mankeert niks en ziet er goed uit, hij heeft dan weleens een paar dagen dat het wel normaal gaat maar ook dan vaker heel slecht gaat. Het begint 's morgens al een drama dat hij gewoon echt niks neemt dan maak ik eenpapje van om te lepelen en gaat de ene keer wel goed en de andere keer niet. Hij drinkt nog maar 400cc per dag me veel tegenzin. Allang naar de huisarts geweest heel veel keren naar het consultatiebureau geweest en het gewicht zit wel goed maar toch maak ik me heel veel zorgen. Ik ben zo heel de dag bezig met zijn flessen en eind van de dag ben ik uitgeteld. Van alles al geprobeerd andere spenen, flessen ,tuitbeker met siroop in de melk drinkt hij wel wat beter maar is nog niet alles pyjamapapje enz.
Het is al een half jaar tobben en niemand weet hier geen oplossing op. Het fruithapje en de groentehap en toetje gaat het wel goed. Dus puur de flessen is het een drama. Ik ben helemaal radeloos en wordt er zelf gek van, ik kan er maar niet bij neerleggen dat hij zo slecht drinkt. Weten jullie hier eenechte goeie oplossing voor of die hetzelfde meemaak als ik, volgens het consultatiebureau ben ik voorlopig de enige.
Groetjes antoinette de moeder van Axel