Voor Jordy de eerste keer 2.5 kilometer, hij vond het super spannend en begreep er even niks van “mama? waar gaan we naar toe dan” hihi
bij Half 7 gestart met zo’n 30 kinderen Totaal van zijn school 100 maar ook werd de 5 kilometer en de 10 gelopen.
al na 5 min even paniek een kindje uit een andere klas was naar voren gelopen precies toen het groepje van de 5 kilometer langs kwam en is daar per ongeluk met mee gelopen, moeder in paniek want de wist dat nog niet en is gaan zoeken, over en heen gebeld maar niks geen kind, na 20 minuten ging de telefoon hij liep inderdaad bij de 5 kilometer groep pfff hele opluchting, de vader er op de fiets naar toe en toen wij bij school weer aan kwamen kregen we gelukkig een telefoontje dat hij weer terecht was.
Jordy vond het super, alleen wat kort "he? zijn we er nu al mama? haha dus waarschijnlijk wat ik al dacht kan hij de 5 kilometer wel lopen, wij lopen altijd heel veel hijs is wel wat gewent, maar de week is nog niet om!
Vrijdag wordt het wel super laat, ik heb begrepen dat wij pas om half 8 starten en pas rond half 10 weer aan komen, en dat terwijl hij altijd om half 8 al op zijn bed ligt ben ik erg benieuwd…
Was weer een enerverend avondje!
Tries
Gewijzigd door - Tries op 06 Jun 2005 21:06:42