Avondvierdaagse

Voor Jordy de eerste keer 2.5 kilometer, hij vond het super spannend en begreep er even niks van “mama? waar gaan we naar toe dan” hihi

bij Half 7 gestart met zo’n 30 kinderen Totaal van zijn school 100 maar ook werd de 5 kilometer en de 10 gelopen.

al na 5 min even paniek een kindje uit een andere klas was naar voren gelopen precies toen het groepje van de 5 kilometer langs kwam en is daar per ongeluk met mee gelopen, moeder in paniek want de wist dat nog niet en is gaan zoeken, over en heen gebeld maar niks geen kind, na 20 minuten ging de telefoon hij liep inderdaad bij de 5 kilometer groep pfff hele opluchting, de vader er op de fiets naar toe en toen wij bij school weer aan kwamen kregen we gelukkig een telefoontje dat hij weer terecht was.

Jordy vond het super, alleen wat kort "he? zijn we er nu al mama? haha dus waarschijnlijk wat ik al dacht kan hij de 5 kilometer wel lopen, wij lopen altijd heel veel hijs is wel wat gewent, maar de week is nog niet om!

Vrijdag wordt het wel super laat, ik heb begrepen dat wij pas om half 8 starten en pas rond half 10 weer aan komen, en dat terwijl hij altijd om half 8 al op zijn bed ligt ben ik erg benieuwd…

Was weer een enerverend avondje!

Tries

Gewijzigd door - Tries op 06 Jun 2005 21:06:42

jaaaaaa goed zo jordy knappe vent hoor

Jeeeeeeee dapper zeg, gelukkig dat het dan vrijdag pas zo laat wordt. Kan ie zaterdag uitslapen. Hoop dat het weer lekker blijft om te wandelen. Succes hoor, zet m op !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Zo dat is goed zeg Jordy van je
zet hem op

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

het dat is toppie jordy!!!ga zo door he ,voor de medalje .dat is vetcool .ik vindt je erg dapper

groetjes marielle mama van tanja

hoe is het vanavond gegaan

Wat goed zeg, Jordy.
Ik vond de avondvierdaagse altijd erg leuk om te lopen, kan bijna niet wachten tot Lisa 'm gaat lopen, mama loopt wel mee hoor.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

hoe is het gegaan met onze grote man met avondvierdaagse ,alles goed gegaan mama .en hebben jullie de medalje .gefeliciteerd hoor een dikke pluim verdiend

Wow, goed zeg Jordy!!
Ben erg benieuwd hoe het vandaag gegaan is!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Helemaal super morgen (straks) een update beetje te laat nu, we waren om 21:45 pas thuis

Tries

De foto’s

http://www.ikkeben.nl/showDetail.asp?TypeId=7&NewsId=1459

Tries

OOOO wat kijkt hij trots zeg op de laatste foto
Goed gedaan Jordy

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

aahhh, je kan zien op de foto’s dat hij echt geniet!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

prachtig trouwens, dat kuiltje in zijn wang!

Groetjes, Esther, mamma van Jonathan

Wat een lekker koppie heeft ie toch!
En inderdaad helemaal trots!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Jeeee goed gedaan hoor !!! En tja, inderdaad een lekker ventje hihihi. Leuk zo trots met zijn medaille, nou echt wel verdiend hoor !!!

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

heeee leuke foto’s en een hele trotse jordy goed gedaan hoor knul

hele leuke foto s ,en ja waar blijf die tijd .het gaat allemaal zo hard he