Vond ik de sneeuw altijd geweldig, vanaf gisteren heb ik er officieel een ontzettende hekel aan!
Ik moest gisterenavond weg en het sneeuwde hier. Omdat ze hier niet schuiven of strooien was het veiliger om met de fiets te gaan en het was ongeveer 3 km. Het eerste stuk ging prima en ik moet dan een fietspad op en dat eerste stuk ging ook goed. Totdat er wat meer sporen kwamen en toen ben ik onderuit gegleden. Ik had het geluk dat er een auto achter mij zat of mij tegemoet kwam, dat weet ik niet meer en die is gestopt. Blijkbaar heb ik gezegd waar ik heen moest, want ik kwam daar weer bij. Ik had eerst niet door waar ik was en wie ik was, maar dat kwam beetje bij beetje terug. Toen realiseerde ik me dat ik (waarschijnlijk) zwanger was en toen kwam de paniek. Ondertussen waren de ha-post en mijn vriend al gebeld en toen moesten we daarheen. Wat een hork van een arts. Ik maakte me in eerste instantie echt zorgen om de kleine omdat ik niet veel voelde. Hij had ff geluisterd met zijn stethoscoop, maar kon het hartje niet echt horen. Hij voelde wel leven zei hij en had niet echt reden om zich verder er in te verdiepen. Ik hoefde ook niet wakker gemaakt te worden, want ik had niet overgegven en was niet echt misselijk. Maar ik ben toch een behoorlijk stuk uit de film kwijt en was in de war. Met drie minuten waren we weer buiten en toen heb ik de vk maar gebeld omdat ik het niet vertrouwde. Omdat we nog bij het zkh in de buurt waren, heeft ze me naar de verloskamers doorgestuurd en daar hebben ze een ctg en een echo gemaakt en gelukkig was alles goed. Dus ik ook weer gerustgesteld. Verder gaat het met mij nu ook goed, een beetje last van m’n nek van de klap waarschijnlijk en hoofdpijn maar als dat alles is… Vandaag maar ff bijkomen.
't Is een heel verhaal geworden, maar ik moest het ff kwijt.
Groetjes Natasja