Avondfles al ok 18 uur, te vroeg?

Hoi,

Ik merk dat ik de laatste tijd vaker rond 18.00/18.15 uur uit kom met de fles. Daarna ligt ze uiterlijk 19.00/19.15 al op bed om de nacht in te gaan wat allemaal goed gaat.
Meisje is bijna 17 weken.

Ik maak haar nu wakker om 23 uur. Als deze fles er straks vanaf gaat, zit er dan niet teveel tijd tussen tot de volgende dag?

Ik heb donderdag een afspraak op het CB en wil hun mening dan ook eens vragen. Mijn meisje zit prima op haar gewicht en slaapt vanaf 19.30 prima. (Overdag ongeveer totaal van 4-5 uur)

Groetjes

Het lijkt mij vroeg om de laatste fles al om 18.00 uur te geven als de fles van 23.00 uur eraf zou gaan. Maar voor hetzelfde geld gaat de fles van 23.00 uur er pas af als ze al een groentehap krijgt rond 18.00 uur met bijvoorbeeld een toetje erna (was hier het geval) en dan is het weer geen probleem. Ik zou dus even aanzien hoe het zich ontwikkelt.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

wanneer is ze wakker 's morgens? Als ze om 7u à 7u30 wakker is, zie ik geen probleem. Noa krijgt om 19u45 laatste fles en soms slaapt ze tot 9u (als ze kan uitslapen toch, tijdens de week moet ze om 7u30 eruit) en is dan niet uitgehongerd. Binnenkort als ze groenten en fruit gaat eten, zal je schema waarschijnlijk ook nog wel veranderen hoor. Dan komt je fles mssch wat later.

Hoi,

Ze begint soms om 6 uur te brabbelen en als we dan het speentje geven slaapt ze nog door tot we haar wakker maken rond 7.30 uur. Ze drinkt dan rond 7.45 uur en laat altijd ruim 30cc staan. Dus uitgehongerd zeker niet
Als ik ga werken zal ze rond 6.30 wakker worden en rond 6.45 uur eten. Als ze overdag vaker wat laat staan komt ze ook ruim eerder dan 3 uur en daarom kom ik zo vroeg uit. Ik zou het liefste willen rekken tot 18.30/19.00 uur maar dat lukt vaak echt niet

Donderdag afspraak CB, wil dan vragen of ik rijstebloem mag gaan toevoegen. Iemand ervaringen mee en welke speen kan ik het beste gebruiken? Ik gebruik de avent fles nr. 2 / m/

Groetjes

Nog even een vraagje: hoe kom je uit op de fles rond 19.45 uur?
Hier drinkt ze:
7.30-10.30-14.00/14.30-18.00-18.30 uur en 23.00 uur
Bied haar altijd 6 schepjes met 180 water aan en laat bij elkaar obverdag ruim 90cc staan. Voor de nacht krijgt ze een flesje met 3 schepjes wat voldoende voor haar is.

Gr.

Bij Morgan hebben we eerst de fles van 18.00 er af gehaald toen ze groentehappen ging eten. En daarna die van 23.00. toen die er af was heeft ze nog even een tijdje om 19.00 een klein flesje gehad, maar toen ze volwaardige toetjes ging eten is deze er ook af gegaan.

Groetjes,

Michèle

Noa at toen ze nog op 5 flessen zat van 180 +6( toen was ze 10 weken) om 22u laatste fles. Ik heb haar nooit moeten wakker maken voor deze fles, ze kwam altijd zelf.Dan om 8u terug, rond 11u30, rond 15u, rond 19u. Op 11 weken zat ze aan vier flessen. van 210+7. Om 22u laatste, om 8u 30terug, 13u, 17u30. Dit waren geen vaste uren hoor. Is allemaal maar ongeveer hé. Toen ze elf uur begon te slapen 's nachts ben ik beginnen schuiven met slaaptijden. Ze was altijd rond 9u wakker toen. Heb de laatste fles dan een half uur vervroegd, een paar dagen later nog een half uur, tot ze op het schema zat dat ze nog steeds heeft. 8u fles 210+7, 11u 45u fles 210+7 (nu is dat groentenpap geworden vanaf 17 weken), 15u45u fles 210+7 (nu is dat fruit geworden vanaf 17 weken), 19u45 laatste fles 240+8.

Hoi,

Ik ben net bij het Cb geweest en ze adviseren toch rekening te houden met het aantal uren in de nacht zonder voeding: max. 10 uur. Ze adviseerde om evt. overdag 1x rijstebloem toe te voegen om zo de flesjes wat meer te rekken. iemand ervaring hiermee?

Groetjes