Avondeten zelf maken

Denk dat wij daar binnenkort ook maar een keer aan moeten beginnen dan. Want morgan is van de week al 9 maanden. Maar hoe doe jij dat met vlees miniboy?? Want hier zit er wel zout en peper op en zout in de aardappels. Helemaal zoutloos zou voor mij heel slecht zijn ivm extreem lage bloeddruk

Groetjes,

Michèle

Heb eerst een tijdje groente/aardappels bij elkaar in apart pannetje goed gaar gekookt (makkelijk prakbaar)… voor 1 persoon (jurian)

En een beetje zout is echt niet slecht… dus nu eet meneer gewoon met ons mee… van vlees doe ik hele kleine stukje snijden van ons eigen vlees (ook beetje gekruid) evt kan je dat ook pureren als ze het nog niet goed kan kauwen.

Hmm ja kan ik wel eens gaan proberen binnenkort of pappa ligt er aan wie er kookt, alleen eet morgan op het moment nog eerder dan wij. 18.00 en wij daarna.

Groetjes,

Michèle

is daar reden voor?

Anders lekker met elkaar eten om 18.00 of evt als dat niet haalbaar is om 18.30. Doen wij ook…

Morgan wordt om half vijf uit de creche gehaald dus ze is vaak vanaf drie uur al wakker en dan nog om half zeven eten trekt ze niet. En even op bed leggen is ook geen optie want das te kort op de avond zeg maar. Dus vandaar dat zij eerder eet dan kan ze indien nodig naar bed.

Groetjes,

Michèle

mini-boy: de spinazie met aardappel en ei was hier GEEN succes. Ik heb haar nog nooit zo vies zien kijken tijdens het eten hihihihi. Ik helemaal trots dat ik zelf iets voor haar had gekookt en dan krijg je dit als dank. Het zal waarschijnlijk ook wel met de stukjes te maken hebben gehad die erin zaten en ze zit ook duidelijk in de 8 maanden sprong en daarnaast was ze ook die dag nog naar de creche geweest en dus erg moe. Alles bij elkaar dus geen succes. Maar we gaan het zeker nog een keer proberen, geef het natuurlijk niet op na 1 mislukte poging.
Voelde trouwens wel goed dat ik zelf voor haar had gekookt!