ja hoor groeit prima niks aan de hand …
ah ja vanavond proberen we het gewoon weer, papa is toch laat, dus geen smetvrees hahaha
Avondeten, van potje naar aardappels
quote:
nou ze mag van mij gerust een keer appelmoes hoor! doodzonde is het niet!…
Tuurlijk, dat bedoel ik ook niet,
Appelmoes is juist lekker!
maar in je beginpost zeg je:
quote:
als ik kook,bv aardappeltjes, groente en vlees, prak ik dit een beetje met een beetje appelmoes,
Wat mij deed denken dat je overal appelmoes door prakt.
Blij te horen dat dat in elk geval niet zo is.
M.
quote:
ow maar da's dus wel normaal dan ...? hahahaha ik zal het eens aan manlief zeggen, ja soms denk ik, zit ze nu alleen te kliederen en is dat wel okay (ik krijg er alleen geen smetvrees van ... ) pippy gebruikt de danone als bodylotion soms, lekker uitsmeren over haar tafeltje, ja ik denk dan , nou ja papa loopt meteen met doekkies te rammelen.... vind het belangrijk dat ze goed eet,wat nu nog niet echt het geval is, volhouden maar ?
Inderdaad: volhouden.
En dat er wat geknoeid en gekliederd wordt hoort er natuurlijk
wel bij.
MAAR: er zijn wel grenzen.
Eten is gEEn speelgoed!
Beetje kliederen is goed, maar na 1 waarschuwing moet
er wel gewoon gegeten worden, anders is het bord weg.
Of gaan we voeren “omdat je net een kleine baby bent”.
M.
Hallo
Ik heb niet alles meegelezen dus weet niet of de tips al gegeven zijn maar als het prakje te droog is kan je er ook een theelepel broodboter doorheen doen (is smeuig en vol vit. d) of een klein beetje melk. En als je wat kookvocht hebt van de groente kan je dit natuurlijk ook gebruiken
groetjes mini me
Nou dames bedankt voor de tips ik moet zeggen dat het goed vorderd!
we doen het zo… zij een lepel, (zo’n kromme of vork) en wij een lepel, kan ze zelf scheppen… soms raak en soms mis, en ondertussen frotten wij ook nog met een lepel echte happen naar binnen, vorige week had ik een halve middag verse boerenkool staan maken, …ppfhhhh klere bende, wel super lekker maar die mening werd niet door schurk gedeeld, tufte de boerenkool zo uit, dat vond ze werkelijk niet te doen… (ah ja mamma maar laten slaven in de keuken) maar de aardappels met groente en vlees, ging perfect!!!
vanavond eten we spagetti (iets wat ze in die potjes, echt niet eet) dus ik ben benieuwt of ze die van mij dan wel eet !!!