Avond/nachtvoeding

Hoi,

Vraagje, mijn zoontje krijgt savond 2300 en snachts wanneer hij komt BV uit de fles. Ik voed hem half slapend, boeren en leg hem dan vrij snel terug. Overdag geef ik hem minstens een kwartier om de boel te laten zakken, daarom voelt het toch telkens weer onprettig om hem savonds/snachts vrij vlot terug te leggen. Naar mijn idee gaat het prima hoor, maar ben benieuwd naar jullie mening?

Groetjes Sigrid

Wij lieten hem na die laatste voeding en nachtvoeding even boeren en dan hup, meteen weer terug. Erik had nooit problemen met voedsel teruggeven en als jouw zoontje dat ook niet heeft, dan zou ik hem gewoon na het boeren weer in bed leggen. Je kan desnoods het hoofdeind van het bed iets hoger maken (desnoods een opgevouwen badhanddoek onder het hoofdeind van het matras), zodat je misschien een beter gevoel krijgt.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wij hebben hetzelfde met Senne gedaan en nooit problemen ermee gehad. het nadeel van iets langer laten zakken vonden wij is dat ze dan weer zo wakker werd… en als hij geboerd heeft is de kans ook niet zo groot dat hij terug geeft.

Succes!

Groetjes van Sascha en Senne

Ja, een boer moet hij wel laten, vind het anders een heel onprettig idee. Soms geeft hij een mondje terug, maar dat is minimaal. Ik vind het ook zo sneu, omdat hij lekker door wil slapen. Leg hem voortaan de boer terug, bedankt!