Auw en weer thuis

Ik ben weer thuis,

Hoi,

Allemaal bedankt voor het medeleven!! Ik typ nu met 1 hand. De operatie werd een uur vervroegd, schrok me rot, had nog geen eens “rustig maak pil” gehad. Mijn haretslag was dan ook 108!! Uiteraard kregen ze infuus er niet in. 1x rechts geprikt in hand (zigzag erdoorheen auw) en 3x links in hand, toen maar in mijn rechterelleboog (binnenkant dus). Narcose viel me mee ja, heb gewoon gedroomd zelfs. Alleen toen ik de plafond zag draaien en ik het gevoel kreeg, dat ik van de tafel viel, zei ik nig door het masker heen, heel bang “Sjit heeee, wat is ditttt!” tja en toen was ik weg. Maar wel eerder klaar dus. De zaaalarts vond datr ik thuis mocht slapen gisteravond, ikke blij… Infuus was er net uitgehaald (en die naald zat bochtig in mijn arm oei en auw dus) en alles ging vrij goed. Iedereen verbaasd over mij, pijn valt mee hoor. Nou en nu moest dus verband verschoont worden…Dachten echt dat we ons stokkie gingen, brrrrr. Mijn hele oksel is open geweest dus. Overdwars. Een wond van zo 7 cm lang! Met veel hechtingen, maar omdat het hevig begon te bloeden (het stroomde eruit, we raakte in paniek zelfs hihi), hebben we ze maar niet geteld. Bah bah. De 26e gaan ze eruit. Er zit ook een antibiotica spons in, maar dat neemt de huid op. Veronica zag de wond ook net, die is er natuurlijk helemaal vol van en loopt de hele tijd met dr arm in de lucht en zegt dan: kijk allemaal dingetjes erin! Ze was wel behoorlijk uit dr doen, overstuur enzo (voor ze de wond zag dus he) en gisteren was ze blij mij te zien. De psz gaf een kaart en kleurplaat mee enzo. Heel lief allemaal. Oh ja, die fistel, was dus ook 7cm groot en de pech is, ze hebben niet mijn hele oksel leeg kunnen maken. Er zit dus een gat onder mijn huid nu, heel gek. Maar ja, omdat nie alles weg kon, kan het nog terug komen, brrrrr. In ieder geval iedereen was lief en van Marcel mag ik nu niets meer doen. Hij heeft ook vakantie, maar nu hij die wond zag, hahahahaha hij viel bijna flauw!! Voorlopig mag ik arm niet bewegen in ieder geval. En hij snapte ook niet dat ik al naar huis mocht, na dat bloedbad van net. Maar ik ben blij hoor, dat het achter de rug is!!!

Zo weer op naar een heldendaad, zoefff SuperMoooo

he mootje, rustig aan doen he… laat je maar lekker verwennen door je mannetje!

Kussies

Ja laat je lekker verwennen, wij mogen nou eenmaal niet ziek zijn dus moon NEEM het er van haaha, ben blij dat het verder mee viel, an de ene kant wel fijn dat je weer zo snel naar huis mocht maar eigelijk is het gewoon belagelijk meis doe rustig aan lekker tussen de middag gaan liggen en je heerlijk laten verwennen…

dikke kus Tries Jordy en ???

Ja net, ff profiteren, dat heb je verdiend.
Laat je lekker verwennen en beterschap!

Groetjes Miriam