Auw bijten bij borstvoeding

Goedenavond,

vandaag gebeurde het; mijn Cas beet mij. Cas is nu 8,5 maanden en heeft 4 ondertanden, boven lijken ze ook snel door te komen.
Ik zat hem vandaag midden in Blijdorp (dierentuin) te voeden en toen beet hij heel hard in mijn borst en het bloedde zelfs.
Het was aan het eind van de voeding van de eerste borst.
Ik heb hem er gelijk af gehaald.
Gelukkig heeft hij het daarna nu niet meer gedaan.
Maar wie heeft er tips want het deed wel erg veel pijn.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Auw herkenbaar
Als Milan het deed stopte ik direct met voeden, vaak deed ie het op het einde, dus als de honger over was
Ik denk dat dit het enige is, meteen stoppen met voeden zodat hij weet oei als ik bijt is het over met drinken…

Succes!

Groetjes Nathalie & Co

Ik heb het niet zo lang volgehouden, de bv.
Dus ik weet helaas geen tip voor je.
Maar dat van Nathalie klinkt wel erg aannemelijk trouwens!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Ik stop nu met voeden als hij zijn tong niet meer tussen zijn tanden en mijn tepel heeft.
Gelukkig heeft hij niet meer gebeten.

Jessin kan ook zo bijten ook al heeft ie (gelukkig) geen tanden. Toen ik het de afgelopen keer op het cb toevallig over had zeiden ze me daar dat ik hem meteen eraf moest halen en duidelijk nee moest zeggen al. Dus dat doe ik nu en dan kijkt ie me aan zo van "wat is dat nou ?"hihihihi deugniet. Maar hopelijk doet Cas het niet meer hoor, want pff das niet fijn en ook niet zo stimulerend voor je om dan nog de borst te geven.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

kan alleen maar zegen auwie

lijk me niet prettig,heb het nooit mee gemaakt omdat ik geen bv heb gegeven

hoop dat hij niet meer bijt

zo he jolanda dat is niet prettig zeg ,hopenlijk doet het het niet meer .is die pijn van je borst al weer gezakt ,want zo als ik lees, heeft hij hard gebeten. als er bloed uit komt .sterkte er mee

groetjes marielle mama van tanja

Gelukkig is het wondje weer genezen maar het heeft wel een tijdje veel pijn gedaan.

ja dat kan ik me goed voorstellen… laten we hopen dat hij het bij die ene keer houdt dan,lijkt me zeker geen pretje!!

liefs jessica