Auw, auw en nog eens auw

ik ben net van de trap gevallen (ja weer van de trap gevallen).
Met als gevolg een schaafwond op mijn arm, een hele grote blauwe plek op mijn been en veel pijn.
Lisa had hier niets van meegekregen dus toen ze uit bed kwam zei ik tegen haar dat ik van de trap was gevallen, zegt ze; Oh! Mamma? Dat moet je ook niet doen!!

Ik heb wel een dikke kus van haar gekregen, dus dat met 2 paracetamol gaat het hopelijk wat beter.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Owwwww suffie!
Dan schrik je je wel even rot hè…
Gelukkig maar dat je er “redelijk goed” vanaf bent gekomen, maar wel balen dat je nu zo’n pijn hebt
Lag Cas op dat moment ook gewoon te slapen?
Pff…je moet er toch niet aan denken wat er gebeurd als je verkeerd valt…(brrr)

Ik heb het ook eens gehad met Stephan op mijn arm, toen hij net een paar weekjes oud was.
Toen dacht ik dat ik al beneden was, maar bleek dat ik nog 1 trede moest…
Toen vloog ik dus zowat de kamer door om maar niet te vallen (heel raar gaat dat dan).
Ik schrok me helemaal dood en door mijn reaktie begon Stephan (die ik gelukkig nog vast had) keihard te brullen.

Wel ontzettend lief hoor van Lisa! (smelt)

Sterkte!!!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en ?

jee jolanda wat erg zeg ,nou veel beterschap meid .en doe het even rustig aan he ,was je een beetje vermoeid kijk uit hoor .en wat is lisa toch een lieve meid he sterkte

groetjes marielle mama van tanja

Jij leert het ook niet he? je was toch al eerder van de trap gevallen?
hebben jullie zo’n moeilijke trap, of ben je hardleers?

sterkte hoor!

enne: volgende keer: gewoon alle treden gebruiken, slijten ze ook egaler af, geeft veel mooier resultaat op de lange termijn.

voor de trap en voor jou

mo

Volgens Denn ben ik gewoon hardleers .

Cas zat beneden bij Denn, die had ik gelukkig niet in mijn handen (vorige keer zat hij nog in mijn buik).

Jee, wel prettig dat Denn thuis was dan!

Jeetje meid, ben je niet verschrikkelijk geschrokken.
Moet je ook niet doen de grond en de trap kussen

Maar hoe gaat het nu met je?
Sterkte ermee.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

goede morgen jolanda ,hoe is het met je ??gaat het een beetje met je .sterkte

groetjes marielle mama van tanja

Goedenmorgen terug,

tja hoe gaat het? Ik heb vannacht heerlijk geslapen, maar dat komt omdat vannacht Cas niet bij ons op de kamer sliep (tijdens het weekendje weg wel) en mij wakker hield met zijn gekreun. Ik kon echter alleen maar op mijn linker zij liggen. Rug en rechter zij deed erg veel pijn. Net voorzichtig naar mijn blauwe plek gekeken, nou die is echt mega!!!
Gaan zitten doet ook zeer, dat wordt wat vandaag met spreekuur draaien. Dan moet ik ook telkens opstaan en weer gaan zitten.

Ik moet nu echt mijn omputer afsluiten anders kom ik nog te laat op mijn werk.

Lastig!
Nou, succes vandaag!!!

Jeetje wat een schrik geeft dat he? Ik heb het zzelf ook gedaan 2 weken geleden. Van de zoldertrap gleed ik ongeveer 5 treden verder naar beneden. Op het moment dat hetgebeurd was, deed het goed pijn op rug en armen, maar ik heb er geen blauwe plekken aan over gehouden,wel veel schrik. Ik had Jonathan wel in mijn armen kunnen hebben.

Hoop dat je er niet zoveel last van hebt tijdens je werk.

Ja jeetje dat is schrikken. Als je groot bent ben je ook niet meer gewend om te vallen, dan is de schrik extra groot. Maar hoe krijg je het voor elkaar ? Met zo`n toppie dochter in huis komt het vast gauw weer goed. Succes met je blauwe plek. Heb ook een enorme blauwe plek, hihihi geen idee waarvan eigenlijk.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Jo je schrikt je rot, spierpijn ook zeker?

Succes met werken!

tries