Auw auw auw

Al dagen heb ik last van mijn ribben die zeer doen van het hoesten
Maar gisteren toen ik weer moest hoesten voelde ik iets knappen
Na overleg met de huisarts kreeg ik te horen dat het gekneusd is
Lekker dacht ik nog ben je klaar mee
Vanacht dus bijna niet geslapen
Hoop maar dat het snel over is
Ik word gelukkig door mijn vriendin tevens mijn buurvrouw dus ze zit dichtbij Geholpen
Straks komt ook mijn moeder vanuit wageningen deze kant op krossen om mij te helpen
Ik kan niet eens Justin een schone luier geven
Ik baal dus heeeeeeel erg
Robin is heel behulpzaam die zegt wel mama je bent ziek nu je moet kiwi eten dan ben je snel beter
Justin heeft niet zo in de gaten dat zijn mama pijn heeft die dacht net ik zal eens even met mama gaan stoeien
Dat ging dus niet en was erg pijnlijk
Ik vertel liefie mama kan nu niet stoeien mama heeft auw
Ach ja en dan gaat hij snel weer iets anders doen
Top ventjes dus
Dus ik zal denk ik iets minder aanwezig zijn hier
Maar goed de meeste kennen me morgen zit ik weer te posten of straks nog hahahah

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Veel sterkte!! Ik heb wel eens gehoord dat je beter je ribben kunt breken dan kneusen, het schijnt dat je met een kneusing meer last van hebt dan las het gebroken is. Dan moeten we je maar niet te veel aan het lachen maken?!

In ieder geval is het fijn dat je zulke behulpzame mensen om je heen hebt!

jeetje balen zeg!!
dit allemaal door een flinke hoestbui, lijkt me erg pijnlijk.
beterschap meis

Groetjes Marianne mama van Ruben

ja dat doet zekker au heleen .sterkte meis .en niet achter ikke ben,?? nee dat kan niet hoor hihihihihihih.dan kick je af .geintje .maar doe lekker rustig aan hoor .het moet toch met rust genezen

groetjes marielle mama van tanja

oh bah, dat klinkt pijnlijk. beterschap!

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Oh auw!! Beterschap ermee!

Groetjes Nathalie & Co

he gatver heeeeeel veel beterschap

gr Tries

Oh meissie wat pijnlijk. Alle beterschap!

Groetekes, Sje

Beterschap,
Lekker dat je moeder komt!

Groetjes Maaike, mama van Nicky en Bob

Beterschap! Ik weet hoe zeer dat doet. Bah

groetjes Gytha

Hoi,

AAAAAUUUUUUUWWWW, weet wat het is hier regelmatig last van, helaas het gevolg van de hevige hoestbuien die ik heb vanwege de astma. Als ik echt zoveel pijn heb als jij krijg ik altijd voor een dag of twee drie een spierontspanner en een goede pijnstiller. Want als je zoveel pijn hebt heb je de neiging om niet goed adem te halen en dat kan dan weer tot een longontsteking leiden. Ik wil je niet bang maken maar zou het nogmaals even bespreken met de h.a. Ze zijn er op zich niet happig op maar voor twee drie dagen kan het absoluut geen kwaad het is dan te kort om er eventueel verslaafd aan te raken. ik ben zelf echt niet zo happig op medicijnen (vraag het ook alleen als ik dus echt niet vooruit kan) maar het helpt je beter de dag door te komen en voorkom je nog andere spierproblemen door dat je iets minder de neiging hebt om helemaal stil te blijven zitten.

Heel heel veel beterschap. ik leef met je mee.

groetjes

lon106

Gewijzigd door - lon1306 op 15 Apr 2008 20:57:52

oooohhhhh dat doet zo zeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb dat ook 1x gehad met hoesten knal en ja hoor rib gekneusd

ik kreeg als advies om een sjaal heel strak om die rib te doen
het verzachte wel,maar moest wel na paar dag afbouwen anders raakte je lichaam daar weer aan gewend

nou doe rustig aan en heel veel beterschapppp

Groetjes Bianca, mamma van Kevin*
Dylan & Kaitlyn

En daar zijn we weer
Gisteren kreeg mijn moeder te horen dat ze dus geen vrij kreeg
Ze voelde zich zo rot omdat ze niet naar mij toe kon
Gisteren de huisarts weer gebelt voor medicijnen
Ja ik kon morfine krijgen ja daar had ik dus geen trek in zit toch met kids
Dus nu moet ik een ibrufen innemen van 600 en 2 codine tabletjes en een paracetamol dit doe ik alleen voor de nacht hoor
Vriendin van me die is gisteren de hele dag geweest en komt zo weer
brengt dan voor mij de kids naar school en laat de hond uit
Ik voel me zo shit he ik kan niet en dat is niets voor mij
Kan nu zelf mijn hoogzwangere vriendin niet helpen
Dus die heb ik gisteren ook maar op de hoogte gebracht dat ik niet kwam
Vanacht heb ik met extra kussenwel iets beter geslapen ja en met die boel aan medicijnen
En daar was ik erg blij mee

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Verschrikkelijk zulke pijn. Ik heb het zelf nooit gehad, maar ik kan me voorstellen dat dit geen pretje is. Sterkte en als je het nodig hebt, wel medicijnen slikken dan ben je er het snelst overheen. Kun je ook gelijkelijk aan wat meer dingetjes doen. Zelf ben ik ook niet zo op medicijnen, maar soms is het niet anders.

Sterkte!!

heleen beterschap

hoe is het nu metje?