Daan is net 2 geworden. Nu zit hij nog met zijn hoofd en nek goed in de autostoel, maar denk dat het niet meer lang duurt voordat zijn hoofd er iets boven komt te zitten. Hij weegt 13 kilo. Ik zie bij het volgende type autostoel staan vanaf 15 kilo. Iemand ervaring??
Autostoeltjes
Hoi,
denk dat je niet zozeer naar het gewicht moet kijken, maar naar je
kindje.
Onze jongste zoon van 3 zit al sinds een jaar in de grote autostoel, van 15 /36 kilo.
Hij weegt nu ruim 14 kilo, dus officeel is ie ook te licht. maar qua lengte had
hij het wel nodig.
Gr. mama van 2 kids
Marijn was ook 2 jaar toen hij in het stoeltje vanaf 15 kg kwam. In de winkel waar we hem gekocht hebben, hebben ze een autostoel staan waar je de stoeltjes kunt testen en dus ook of je kindje er goed inzit.
met grote auto stoel bedoelen jullie zo een waarbij het kind vast zit met de gordel van de auto zelf?
van welk merk is/was jullie vorige autostoeltje die nu te klein is?
Dion heeft maxi-cosi en is er nog laaaaang niet uitgegroeid (de gordeltjes staan nog op stand 2, kan dus nog hoger
Welke autostoel heb je dan als ik vragen mag?
Want mijn zoontje wordt in juni 3 en die zit nog in de autostoel tot 18kg maar daar zit hij nog goed in daar kan ik zijn hoofdsteun omhoog van doen!
Ik ken een meisje van bijna 4 dat nog steeds in die stoel zit. Het lijkt me voor die kleintjes ook lastig zitten met de gewone gordel. Maar dat kan natuurlijk ook best mee vallen