Autostoeltje

Wij zijn in het bezit van twee auto’s en hebben 1 maxicosie priorie onze zoon bo past niet meer in de kleine maxicosie cabrio fix soms brengt wil3 (mijn vrouw) bo naar de oppas en moet ik hem ophalen na mijn werk om de hele tijd de stoeltjes te wisselen wil ik een tweede stoeltje aanschaffen nu zag ik in de folder van babypark een travel basic groep 1 autostoel van 2n-joy staan voor weinig.
Heeft ieman ervaring met dit merk en stoel of kan ik beter een tweede priorie aanschaffen.

amenski

Gewijzigd door - amenski op 20 Sep 2009 12:35:22

hoi
Die stoel ken ik niet,
weet wel dat HEMA nu goede autostoelen heeft voor 70 euro.
en dat de maxi priori nu 99 euro is bij de babydump…

groetjes Gidget

[img]http://lilypie.com/pic/2009/09/08/GJ4Q.jpg" width=“100” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie - Personal picture” />[img]http://lb1m.lilypie.com/Mmgfp2.png" width=“200” height=“80” border=“0” alt=“Lilypie First Birthday tickers” />

Alle autostoeltjes moeten aan wettelijke eisen voldoen,
en zijn dus in principe goed.

Alleen zijn de duurdere merken/types over het algemeen wel
beter dan de hele goedkope.
Maar voor af en toe gebruik zou ik ook geen bergen geld uitgeven.

M.

Ik ben een ontzettende zeikerd als het gaat om de veiligheid en het welzijn van mijn kinderen. Je kunt niet zuinig genoeg op je kinderen zijn, dus wij hebben alleen maar de beste van de beste autostoelen gekocht voor de dames.

En de vlieger “voor alleen maar af en toe een mindere kwaliteit stoeltje kopen”, gaat niet op, want ook tijdens die “alleen maar af en toe”-autoritjes kan er net zo goed een andere auto achter op je eigen auto klappen. En dan krijg je mogelijk spijt dat je niet meer geld aan een beter stoeltje uitgegeven hebt.

Maar zoals ik al schreef: ik ben daar een ontzettende zeikerd in. Ik wil mezelf alleen niks kunnen verwijten als er iets gebeurt en mijn kinderen overkomt iets doordat ik bezuinigd heb op de aanschaf van spullen voor de kinderen.

Groetekes, Sje

En dan ligt het er ook nog aan in wat voor auto dat stoeltje komt…

Je kunt de duurste, mooiste en allebeste autostoel kopen,
maar als je m vervolgens in een marbella uit 1985 zet weet ik
nog steeds niet wat de gevolgen zullen zijn bij een aanrijding.

Maar wat ik eigenlijk bedoelde was:
Als je nu een goed merk (Maxi Cosi of Römer bijvoorbeeld)
flink in de aanbieding kunt kopen, omdat het nog het model van vorig jaar is ofzo, dan moet je dat helemaal niet laten.

M.

Ja precies de duurste autstoel in een Marbella is inderdaad minder veilig dan een goedkopere stoel in een dikke Volvo. Maar als je de kwaliteit auto even niet meerekent (want eerlijk is eerlijk, het is al niet slim om met je kinderen op pad te gaan in een Marbella uit 1834!), vind ik alsnog niet dat je moet bezuinigen op een autostoel,

Groetekes, Sje

ik rij in een twingo uit 1995 heb een maxicosie priori voor €89,- gezien bij baby park denk dat het deze wordt is toevallig ook nog dezelfde kleur als de twingo.

amenski

Dan heb je volgens mij een goede stoel, voor een prachtige prijs!

Tsja, en dat ie dan toevallig de juiste kleur heeft…
Daar kan die stoel natuurlijk ook niets aan doen

M.

Nou, da’s inderdaad een mooie aankoop! Ik zeg…DOEN!

Groetekes, Sje

Dat zou ik zeker doen. Wij hebben ook de prior en zijn er erg blij mee. Zijn normaal 200 eur per stuk en waren bij ons in de aanbieding destijds voor 90 eur. Dus toen hebben we er meteen 2 gekocht voor beide auto’s.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers