Ja ik wil voor mijn lieve boy(s) een autospeelgarage geven voor de Sint. Maar nu zie ik zoveel verschillende …
Iemand een tip welke leuk / goed en sterk / stevig is?
Ja ik wil voor mijn lieve boy(s) een autospeelgarage geven voor de Sint. Maar nu zie ik zoveel verschillende …
Iemand een tip welke leuk / goed en sterk / stevig is?
Heeft little people niks?? Mjn ervaring is dat dat sterk speelgoed is. Vroeger had ik ook van fisher price een garage op het kdv. Daar speelde we ook uren mee en dat ding was onverwoestbaar.
Groetjes,
Michèle
Wij hebben bovenstaande garage ook en is echt super stevig! Hier komt ie bij een psz vandaan en daar is er intensief mee gespeeld. Maar hij is nog steeds heel en alles doet het nog
Het leuke van deze garage is dat je er ook een autobaan bij kunt kopen (of soms al bij de garage zelf zit) die je aan de garage kunt leggen.
wij hebbe deze ook en hij is nog van mijn neefje geweest en die is inmiddels al 7 jaar moet je nagaan hihihih zeker een goed model dat het nog steeds verkocht wordt
Wij hebben er 1 van little people, ontsettend sterk ding, want Bo klimt er elke keer boven op!!! hahahahahaha,
liefs woezel
Die op de foto staat hebben wij ook voor onze meiden! Inderdaad hele goede kwaliteit!
Voordeel daarvan is ook dat je onderdelen bij kunt kopen om eraan te koppelen en zo het speelvlak nog groter te maken.
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 14 Sep 2010 20:18:01
Die van ons komt ook van de rommelmarkt, in Frankrijk!! Volgens mij het Franse FisherPrice. Of heet het daar ook gewoon FisherPrice. Hij is in ieder geval helemaal van zacht plastic en staat soms heel de week buiten met regen. Kan hij allemaal hebben, niks mee aan de hand!!
Wij hebben een houten garage van Plantoys, deze is uit te breiden tot een hele stad met brandweerkazernes, station, wegen en weet ik wat al niet meer
Hier ook littel people
Al 4 jaar oud en nog super goed
Groetjes van Heleen trotse mama van Robin en Justin
Hier ook van little people, word vanalles mee gedaan (opklimmen bv) behalve waar hij voor gebruikt moet worden
Dylano geeft er niets om.
Liefs Michelle
Wij hadden ook dezelfde als op het plaatje staat maar dan met de weg en verkeersborden en allers erbij.
Uiteindleijk is ie op marktplaats beland enverkocht omdat hij er niks meer mee deed.
Gr, danielle
Ik ben nu in onderhandeling met iemand die hem voor 5 euro wil wegdoen aan mij. Wel spannend of het dan ook echt wat is hé … Maar tja … wel een leuk bedrag voor die dingen zo kan ik er ook nog autootjes bij geven evt.
Nou, ik denk dat wij tegen de tijd van Seth zijn verjaar dag voor die van fisher price, little people gaan en dan ook even fijn op mp kijken!
Liefs, Anne
Vind beide garges er leuk uitzien… Maar die van Wader net wat meer uitstraling hebben. Zag dat ze nieuw ook niet alles kosten … maar toch wel meer dan die 5 die ik ervoor ga geven. Al is manlief geen liefhebber van mp. Hij koopt het liever nieuw.