Au auwwwwwwww

nou meiden,

Loop al een 2 weken met een pijnlijk boven been.
Ik dacht ach zal wel overgaan. Tot woensdag ik kon niet meer zitten van de pijn!
Ook mijn onderrug en kuit doen pijn.
Ik woe avond naar een sportmasseur en nee he heb een hamstring blessure.
De spier in mijn kuit en bovenbeen zijn verkrampt en zitten vast, waardoor er geen zuurstof door spier kan en dat geeft dus die pijn!!!
Flinke maasage gehad en nu blauwe plekken en nog veel spierpijn. Maandag weer terug en moet het een stuk beter zijn.
Ik hoop het wat ik ben niet kleinzerig maar dit doet echt ZEER!

Moest ik even kwijt.

groetjes Gytha

Gewijzigd door - gytha en Lieke op 16 May 2008 14:52:39

Ah, da’s niet tof. Alle sterkte!

Groetekes, Sje

Hoi,

Je bent niet kleinzerig hoor. Ik heb ook een vaste schouderspier gehad al weer jaren geleden hoor maar die hebben ze ook losgemasserd. Kreeg ook blauwe plekken. En dat deed ook behoorlijk zeer. Zo zeer dat ik het me nu nog herinner. Dus weet wat je doormaakt.

Heel veel sterkte Groetjes

lon106

Oei dat klinkt als AUW! beterschap!

Groetjes Nathalie & Co

Nou vandaag bij huisarts geweest ik bleef zo’n pijn houden dat ik niet meer kon zitten of bukken. Leek net of de spier in mijn been tekort was.

Sportmassage had niks afgedaan en zij wist het ook niet meer.
Nu blijkt dat ik een zweepslag heb (gescheurde hamstring)
Heb nu flinke pijnstilling gekregen en krijg over 14 dagen fysio om dan de spieren weer wat op te rekken, maar mag nu nog niet moeten eerst rusten.
AUUUUUUUUUUU wat heb ik een pijn zeg!

groetjes Gytha

Zelf heb ik eens een kleine zweepslag in mijn kuit gehad, ook erg AUW! Beterschap!

heel veel sterkte en beterschap

groetjes marielle mama van tanja

Goh Gytha,
Het zit niet mee he? Vervelend zeg. Wens je veel beterschap. Misschien kan je eens proberen een paar behandelingen bij de osteopaat. Ik weet dat veel mensen hier niet zo kapot van zijn. Maar zoals ik altijd zeg: baat het niet dan schaadt het niet. Je zou het eens kunnen proberen als fysio niet zou werken. Ik en veel andere mensen die ik ken hebben er veel profeit van gehad. Daar kan je terecht voor allerlei klachten. Op internet vind je er wel informatie over. Sterkte groetjes chantal

Chantal

Bedankt voor jullie lieve woorden.
Op zich gaat het nu met de pijnstillers maar ik kan echt niet zonder.
Hoop dat de fysio werkt ander misschien toch de osteopaat.
Bedankt voor je tip chantal.

groetjes GYtha