Astrid en Diana een mini-meeting hebben

gehad afgelopen maandag.

We zijn met de kids Evianne en Daan gaan zwemmen in het zwembad bij ons in de buurt. Het was super en ouderwets gezellig. Net alsof we weer op babyzwemmen waren.
Daan de man van Astrid was ook mee. DIe was effe oppas voor de kids zodat wij lekker konden bijkletsen.

Dames ze heeft echt een mooie buik. Astid ziet er ook goed uit.

Tijdens het zwemmen (was het enige kl.te) kwam een superfanatieke badmeester aanlopen dat we de kids toch bandjes om moesten doen. NOu zeg. We hadden al gezegd dat ze 1,5 jaar op babyzwemmen hadden gezeten, maar nee het moest om.
Daan wou dat wel maar Evianne niet.

Maarre het was wel supergezellig. De kids vonden het heerlijk om in het water te liggen. Helaas waren we onze camera´s vergeten en hebben we dit niet vast kunnen leggen.
Voor herhaling vatbaar.

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Heyyy dat is leuk zeg
Wel vervellend hoor z`n badmeester
Maar ja ze moeten er ook zijn he

Groetjes van Heleen mama van Robin

Leuk zeg!
En jammer, geen foto’s!
Nou ja, volgende keer beter!

Groetjes, mamma van Stephan

Hahaha ja was erg leuk. Onze kids zijn echte warerratjes. Over 2 weken gaan we weer zwemmen, maar dan in een ander zwembad. Deze was nl heel koud, onze kindjes zaten te bibberen op een gegeven moment. Ennnuuuhhhmmmm ik dacht die badmeester kan me wat, ruim ik lekker het speelgoed niet op ( slecht van mij he ) maar toen later bij de koffie kwam de badmeester vragen of we de volgende keer het speelgoed ook weer wilden opruimen. Hahaha. Ergens is het terecht dat zulke kleine kinderen zwembandjes om moeten en ze je daarop wijzen, maar las ie inderdaad goed opgelet had ( was echt niet druk daar verder ) dan had ie gezien dat we dr geen moment los hebben gelaten. Dat gecombineerd met het feit dat ik hem vertelde dat we 1,5 jaar babyzwemmen erop hadden zitten. Daarom vond ik het toch een beetje flauw dat ie er zo op hamerde. Maar ja zal wel zijn plicht zijn denk ik. Volgende keer gaan onze cameras echt mee hoor !!!! hihi en wat zullen dat leuke fotos worden, aangezien Daan en Evianne elkaar bij afscheid op de parkeerplaats echt haast genant kusjes stonden te geven. Ik denk dat we bij deze twee geen bemiddelingspoging hoeven te ondernemen. Hahaha. Was wel ook op valentijnsdag toevallig valt me ineens in Whahaha.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Oh wat leuk en inderdaad volgende keer je fototoestel meenemen!!!

Hihi zo leuk gezicht 2 van die kleine ukkies die afscheid staan te nemen van elkaar.
Wel leuk dat ze elkaar al gevonden hebben, weet je in ieder geval dat de schoonfamilies goed met elkaar kunnen opschieten!!

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).