Astrid en Daan 12,5 jaar een relatie hebben!

Astrid en Daan: GEFELICITEERD!!!

Twaalf en een half jaar een relatie staat voor mij gelijk aan 12,5 jaar getrouwd zijn hoor!

Ik las het net in de topic over Kitty en Dennis en vond het wel een aparte vermelding op dit forum waard!

Nog heel veel gelukkige jaren toegewenst samen met Evianne en kleine…(?)

Groetjes, mamma van Stephan

Gewijzigd door - Bieb op 23 Oct 2004 10:27:18

hihihi we wisten het zelf geeneens joh, we kregen een kaartje van Daan zijn moeder voor de gelegenheid. Dus ik weet niet of we er iets aan gaan doen. Ik denk dat we onszelf maar eens lekker verwennen met een etentje bij de griek of zo komende week.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

astrid en daan gefeliciteerd met 12,5 jaar samen zijn

groetjes ingrid

gefeliciteerd! goed excuus idd voor een etentje ofzo.
wat is 12,5? zit je al in de luxere metalen? zilver misschien?

mo

GEFELICITEERD!

Zit even te rekenen, jullie hadden ook dus al een hele tijd verkering voordat jullie papa en mama werden. Wij waren zelf 11 jaar met elkaar toen Jens geboren werd.

Bij een huwelijk zou het trouwens koper zijn, Mo.

Groetjes Carola 04.09.1972, moeder van Jens 20.03.2001 en Mats 08.02.2003

Oooooh jaaaaaaaaaaaa!!!
KOPER!
En ik zit vanmorgen nog vol overtuiging te msn-en dat het brons is hahahahaha !
Errug…
Ik zat te denken aan de 3 uiltjes die wij (2 broertjes en ik) destijds aan onze ouders hadden gegeven toen ze 12,5 jaar getrouwd waren.
Maar schijnbaar was ik nog niet wakker vanmorgen, want ik noemde het brons i.p.v. koper (ach…kleur lijkt een beetje op elkaar, toch?? )

Groetjes, mamma van Stephan

Ik had een keer een lijstje gevonden op internet hoe het heet bij zoveel jaar huwelijk. Anders zou ik het ook niet weten hoor!

Koper en brons, lijken volgens mij wel op elkaar, de een misschien wat geler (brons) dan de ander (koper) maar dat baseer ik op haarkleuringsverhalen.