.....Asje, bijna

…5555 berichten heeft! Zo’n speciaal aantal lijkt me wel een digitaal feestje waard! Toch?!

Groetekes, Sje

hihiiihihihih taarten bakken sje .appeltaart

groetjes marielle mama van tanja

tanja is nu 

Lilypie 5th Birthday Ticker

Jeetje, muts. Ik dacht dat dat je dacht dat ik bijna jarig was whahahaha. Na ja, ook voor deze gelegenheid ben ik wel in dus jullie zijn uitgenodigd voor een lekker digitaal hapje en drankje.

En voor de kids…

en

Laat ik nou net spullen voor appeltaart in huis hebben! Appeltjes van het erf van de boerderij van mijn broer. Verser kan niet!

Groetekes, Sje

Oh wat een heerlijk buffetje! En die wijn, hmmmmmmmmmmmmmmmmm! Zou wel fijn zijn als je volgende keer volle flessen wijn koopt in plaats van lege!

Wel een beetje ondankbaar dat ik dan ineens een muts ben hoor. Ik bedoel het zo attent! En ik wist het zonder mijn handige agenda die ik de laatste tijd nogal eens hanteer!

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 17 Sep 2006 12:56:19

Jeetje, het wordt me ook niet makkelijk gemaakt he !
Ik ben aan de lijn, overal ga ik eten uit de weg maar
zelfs digitaal wordt ik nog verleidt door al dat lekkers

GRRRRRRRRR

Effe me wijnkelder ingedoken voor je hoor, geen problememeee hik

Ik dacht bij de titel ook dat Sje dacht dat je bijna jarig was

quote:
Jeetje, het wordt me ook niet makkelijk gemaakt he ! Ik ben aan de lijn, overal ga ik eten uit de weg maar zelfs digitaal wordt ik nog verleidt door al dat lekkers

GRRRRRRRRR

Whahahahahahahaha
Arme jij

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en Kaya

Nou Astrid, nog een berichtje. Kom op, je kunt het…

En dan proberen om dat aantal tot eind van de maand op 5555 te laten staan. Gewoon omdat het zo’n leuk aantal is om naar te kijken!

Groetekes, Sje

quote:
En dan proberen om dat aantal tot eind van de maand op 5555 te laten staan. Gewoon omdat het zo'n leuk aantal is om naar te kijken!

Hahaha, heb jij dat 8 berichtjes geleden dan ook gedaan met het getal 1000 ?
Vind ik ook wel een mooi getal hoor

Oeps, heb het einde van de maand al niet gehaald, maaruuuhm laat maar komen die appeltaart !

Wat een sufmuts ben ik toch he, dat ik een feestje ga zitten bouwen voor iemand anders terwijl ik zelf ook een feestje te vieren heb?! Wat een te-goed-voor-de-wereld-mens ben ik toch! Ik cijfer mezelf helemaal weg. En zo bescheiden dat ik ook ben!

Groetekes, Sje

Oh jeetje, en nu heb ik ook ineens 5 sterretjes en ben ik junklid! Of was dat al eerder dan bij de 1000?

Groetekes, Sje

Nou Sje, willen je niet vergeten hoor, dus deze heb je van mij en een dikke zoennnnnnnnn

Ach, wat attent! Dank je! Wat is het? Mag ik het openmaken?..oh, spannend…wat zou het zijn?..oh wat leuk! Die heb ik altijd al willen hebben!..een plintenladder!!! Die zijn ook zo handig bij het aardbeien plukken!

Echt super! Dat je dat wist dat ik daar zo blij mee zou zijn?! En wat verpakken ze die dingen compact tegenwoordig he?!

Echt heel tof! Dank, dank, veelmaals dank! Ik ben er helemaal verlegen van!

Groetekes, Sje

quote:
Wat een te-goed-voor-de-wereld-mens ben ik toch! Ik cijfer mezelf helemaal weg. En zo bescheiden dat ik ook ben!

'K heb even de deur open gezet hoor

Zet er maar een teiltje bij! Hihi!

Groetekes, Sje

quote:
Zet er maar een teiltje bij! Hihi!

Die is al overstroomd inmiddels

*Asje komt ondertussen met grote dweil en nieuwe teil * maar klets maar lekker door hoor in dit mutsen topicje. Hahahaha.

Nou, ze wordt steeds onaardiger zeg. Nu ben ik niet alleen een muts maar is heel mijn schattig feestelijk bedoelde topic een mutsentopic.

Ik denk dat ik zelf ook maar een teiltje ga halen, voor mijn tranen…

Groetekes, Sje