Arme kaitlyn

ach dit is echt zielig,was ik er net achter gekomen dat er een kiesje door is.zet haar weer neer loop verder en ineens boem kijk om is ze gevallen met haar gezicht plat op de grond.

met gevolg tand door haar lip,maar wat ik wil doen bij haar het mag dan niet he,geen koude doek dus ze heeft nu een dikke blauwe/lip gewoon zielig.

nu ligt ze te slapen ben benieuwd hoe dat er zo uitziet.kan er niet over uit he.

groetjes bianca

auwie…

hoe gaat het nu met kaitlyn??

Groetjes
gabriella en jasper 28-01-01

het ziet er niet echt mooi uit,een stukje van haar tandvlees heft dus ook open gelegen.

ik mag er niet echt aan zitten van haar maar ja het moetst ff.qua drinken en eten doet het gelukkig geen zeer.

groetjes bianca

arme meid!!!Mag ze nu ook geen waterijsjes van mama??

Kussies

het idee al kim dan lopen de rillingen over me rug.

groetjes bianca

oh ik bedoelde het goed hoor, ik dacht dat misschien iets zo verzachten door daar op te sabbellen, maarja ik ben nog niet zover als jullie

Kussies

Hoi hoi
Bianca jasper was met de kerstdagen ook voorover gevallen en ook tand door de lip…

ik had toen meteen een waterijsje gegeven, gelukkig hij luste het wel, en het hielp perfect, het bloedde stopte en de zwelling werdt minder.

Dus mijn vriezer ligt vol met waterijsjes…
Het duurde 2 dagen en toen zag je er niks meer van.

Groetjes
gabriella en jasper 28-01-01

ochhh zielig hoor…

maar inderdaad water ijsje wij vinden het er te koud voor maar die kinderen lusten dat altijd jo… wedden als je ze snachts wakker zou maken met de mededeling dat je een ijsje voor ze hebt ze komen er echt uit haahhaha
ik wel op die leeftijd nou ja wat ouder dan (nu eigelijk nog wel)

Tries

die ijsjes weten wat bij jullie.

het gaat al beter de blauwe lip word al iets minder en dik is tie ook niet meer zo erg.

groetjes bianca