Arme kaitlyn/dokter geweest

is ziekjes,wil al paar dagen niet eten…en nu net gilt ze want ze lag om 6 uur al op bed,mamaaaaaaaaaaaaaaaaaa en ja hoor flinke verhoging 39.4 en buikpijn

ik had net de droger klaar dus warme handdoek in bed erbij gedaan tegen buikkie aan

hoop dat ze morgen op geknapt is want dylan moet proefzwemmen,en ja anders oma maar ff oppassen en vrijdag feestje zal je zien he,en ze verheugd zich er zo op

nou hopen dat het een 1 dags griepje is

Gewijzigd door - bianca4 op 28 Sep 2005 15:27:54

Ahhhh sneu, heel veel beterschap kaitlyn!

Groetjes Nathalie & Co

Ach arm meisje
Ik hoop dat je snel van je buikpijn af bent
Heel veel beterschap en een hele dikke knuffel

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Ach…beterschapsknuffel vanaf hier hoor!!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

oh wat sneu voor je meiske, geef dr maar een lekkere knuffel van me en ik duim dat ze morgen weer iets opgeknapt is.

arme kaitlyn .ik hoop dat je vandaag al weer een beetje beter bent .beterschap

groetjes marielle mama van
10-10-01

update kaitlyn,

ze heeft gelukkig goed geslapen vanacht,maar ze zei wel dat ze steeds wakker werd van de krampjes,arme poppeke,en dan roep ze me niet dan denk verdikke roep dan zo zielig vind ik dat.

de koorts is gezakt gelukkig,ze ligt nu wel op de bank onder haar dekbed

hoop echt zo 1 dag griepje en het heerst want er waren nu 5 zieken uit kaitlyn haar klas

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Lekker een dagje onder de wol. Doet soms wonderen.
Beterschap lieve Kaitlyn.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

ben ff naar de dokter geweest met haar,had de afspraak al staan…

meissie krapt zich helemaal open,van top tot teen echt zielig,dacht eerst wasmiddel omdat ik veranderd had,maar nee ze heeft weer ernstige vorm van exceem,arm meiske pfffff nu zalf gehad en drankje,slaapt ze beter en neemt de jeuk ook weg

alles komt in enen weer,maar liever nu dan 30 oktober

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Ach meisje toch
Het zit je niet mee
Heel veel beterschap en een hele dikke knufffff

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Owwwww, da’s echt super vervelend, zo’n erge exceem
Gelukkig heeft ze er wat voor gehad.
Sterkte!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

arme kaitlyn alles in een .maar hopenlijk ben je er gauw vanaf .heel veel beterschap .

groetjes marielle mama van
10-10-01

Ohh wat sneu en hoe is het met de buikkrampen?

Groetjes Nathalie & Co

nou vanmorgen is ze naar school gegaan en nu slaapt ze,was lijk wit dat kind

wil ze wel fit hebben voor morgenmiddag haar 1e partijtje

dus ik kijk aan of ze morgen naar school gaat,anders is ze het weekend ziek,zit hans er mooi mee hihiih aahhh nee kan ik hem niet aan doen

Bianca,Dylan & Kaitlyn

och wat zielig voor der,hopelijk is ze vlug terug opgeknapt!!veel beterschap kailtyn…

liefs jessica, &

madam wilde naar school,dus ze is,maar ze ziet wit oohhhh als dat maar goed gaat.

Bianca,Dylan & Kaitlyn

Oeps, ben benieuwd. Gelukkig ben je thuis.