Arme Daan

Evianne en ik zijn echt snip, snip verkouden. Dus ik sliep net lekker en toen werd Evianne wakker. Die bleef maar hoesten, dus ikke kamillethee voor dr gezet en een hoestdrankje gegeven. Maar ja dan blijft het hoesten toch nog even doorgaan. Tot overmaat van ramp snurk ik dus weer nu ik zwanger ben dus Daan had het echt helemaal gehad vannacht met ons allebei. Dus nu heeft ie de nacht op de bank doorgebracht. Achhhhhhhhhhhh ik vind het echt zo sneu want we kunnen dr echt niks aan doen. Bij Evianne`s zwangerschap heb ik ook gesnurkt, geen flauw idee hoe dat komt eigenlijk.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

Arme Daan
En dan nog wel met een zere rug op de bank.
Gelukkig is het wel een mooie bank, dat hebben we zelf gezien laatst (schrale troost…)

Sterkte hoor!

Groetjes, mamma van Stephan

Wat speciale oefeningen voor Daan, doe Elmo maar na en je spiertjes zijn weer lekker soepel na dat nachtje op de bank.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Lol

Gewijzigd door - Bieb op 28 Jan 2005 13:56:55

Whahaha die vind ik erg stoer joh, waar haal je die nou weer vandaan ?

Er zijn allemaal plaatjes-sites met die leuke animaties.
Ik gebruik ze zelf ook voor Stephan’s site.
Als je bij Google “animaties” of “gifplaatjes” intypt, dan vind je er een heleboel!!!

Die van Elmo is inderdaad erg goed. Lache.

Astrid sterkte met Daan. Je weet hé, snurken is het probleem van diegene die het hoort. Niet degene die het doet (hihihahi).

Groetjes,

Diana moeder van Daan

Daan snurkt ook, maar ik slaap zo snel en zo vast dat ik daar echt niks van merk. Hij praat ook wel eens in zijn slaap, heeft wel eens koffie bij me besteld s`nachts hahahaha dus toen heb ik m gezegd dat het er zo aan kwam, hihihi.